Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

MENADŽMENT PROMJENA KAMPING TURIZMA (CROSBI ID 53551)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Cvelić Bonifačić, Josipa ; Milohnić, Ines MENADŽMENT PROMJENA KAMPING TURIZMA // Suvremeni trendovi u turizmu. Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2014. str. 154-173

Podaci o odgovornosti

Cvelić Bonifačić, Josipa ; Milohnić, Ines

hrvatski

MENADŽMENT PROMJENA KAMPING TURIZMA

Suvremeni kamping turizam postaje životni stil neovisnih pojedinaca. Kretanja na kamping tržištu uz trendove povratka kamping vrijednostima zahtijevaju od kamping menadžmenta segmentaciju i diferencijaciju kamping tržišta. Cilj istraživanja sadržan je u analizi i procjeni trendova kao pravaca budućeg razvitka s posebnim naglaskom na njihovu ulogu u menadžmentu promjena kamping turizma. U radu se donose temeljna obilježja europskog kamping turizma. Poseban se naglasak daje menadžmentu promjena u kamping turizmu u smislu definiranja glavnih trendova u razvoju kamping proizvoda: kamperizam, glamping i mobilne kućice. Menadžment promjena podrazumijeva kreiranje i implementaciju inovativnog kamping proizvoda sukladno trendovima u kamping turizmu s ciljem podizanja konkurentnosti kamping turizma Novi trendovi u razvoju kampinga prepoznaju se kroz povratak posebnim vrijenostima i razvoj novih vrsta i oblika kamping proizvoda sukladno zahtjevima suvremenog gosta, a prepoznaju se kao:1)"7RE-TRENDs" i 2) „NEO CAMPING.“ Primjena strategija pomlađivanja i redizajna kamping proizvoda posebno u području unapređenja kvalitete smještajnih jedinica kreira novu kamping potražnju iz redova hotelskih, apartmanskih i tzv. “premium” gostiju više potrošnje, te osigurava održiv i konkurentan razvoj kamping turizma na dulji rok.

kamping turizam, menadžment promjena, inovacije, konkurentnost

nije evidentirano

engleski

CHANGE MANAGEMENT IN CAMPING TOURISM

nije evidentirano

camping tourism, change management, innovations, competitiveness

nije evidentirano

Podaci o prilogu

154-173.

objavljeno

Podaci o knjizi

Suvremeni trendovi u turizmu

Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

2014.

978-953-7498-77-1

Povezanost rada

Ekonomija