MENADŽMENT PROMJENA KAMPING TURIZMA (CROSBI ID 53551)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Cvelić Bonifačić, Josipa ; Milohnić, Ines
hrvatski
MENADŽMENT PROMJENA KAMPING TURIZMA
Suvremeni kamping turizam postaje životni stil neovisnih pojedinaca. Kretanja na kamping tržištu uz trendove povratka kamping vrijednostima zahtijevaju od kamping menadžmenta segmentaciju i diferencijaciju kamping tržišta. Cilj istraživanja sadržan je u analizi i procjeni trendova kao pravaca budućeg razvitka s posebnim naglaskom na njihovu ulogu u menadžmentu promjena kamping turizma. U radu se donose temeljna obilježja europskog kamping turizma. Poseban se naglasak daje menadžmentu promjena u kamping turizmu u smislu definiranja glavnih trendova u razvoju kamping proizvoda: kamperizam, glamping i mobilne kućice. Menadžment promjena podrazumijeva kreiranje i implementaciju inovativnog kamping proizvoda sukladno trendovima u kamping turizmu s ciljem podizanja konkurentnosti kamping turizma Novi trendovi u razvoju kampinga prepoznaju se kroz povratak posebnim vrijenostima i razvoj novih vrsta i oblika kamping proizvoda sukladno zahtjevima suvremenog gosta, a prepoznaju se kao:1)"7RE-TRENDs" i 2) „NEO CAMPING.“ Primjena strategija pomlađivanja i redizajna kamping proizvoda posebno u području unapređenja kvalitete smještajnih jedinica kreira novu kamping potražnju iz redova hotelskih, apartmanskih i tzv. “premium” gostiju više potrošnje, te osigurava održiv i konkurentan razvoj kamping turizma na dulji rok.
kamping turizam, menadžment promjena, inovacije, konkurentnost
nije evidentirano
engleski
CHANGE MANAGEMENT IN CAMPING TOURISM
nije evidentirano
camping tourism, change management, innovations, competitiveness
nije evidentirano
Podaci o prilogu
154-173.
objavljeno
Podaci o knjizi
Suvremeni trendovi u turizmu
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
2014.
978-953-7498-77-1