Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kriza tiska i nove mogućnosti komuniciranja na primjeru projekta 'Lokalna Hrvatska' (CROSBI ID 621494)

Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Maretić, Meri ; Caktaš, Josipa ; Martinović, Drago Kriza tiska i nove mogućnosti komuniciranja na primjeru projekta 'Lokalna Hrvatska' // Medijski dijalozi / Drašković, Mimo (ur.). 2013. str. 467-479

Podaci o odgovornosti

Maretić, Meri ; Caktaš, Josipa ; Martinović, Drago

hrvatski

Kriza tiska i nove mogućnosti komuniciranja na primjeru projekta 'Lokalna Hrvatska'

Svjetski medijski trendovi utječu na kontekst društvenih promjena koje zahvaćaju hrvatsko tržište. Pojedina istraživanja ukazuju kako se kriza tiskovina očituje: u nakladničkim prioritetima, utjecaju oglašivača, potrebi za brzom prilagodbom u modernizaciji poslovanja, promjenama čitalačkih navika korisnika (posebno mlađih dobnih skupina), potrebama veće medijske pozornosti subjekata komuniciranja te dostupnosti sadržaja i mogućnosti interaktivne komunikacije koju nudi internet kao informacijska platforma. Male naklade tiskanih medija i uzak djelokrug korisnika informacija na lokalnim područjima pojedine subjekte poslovanja okreće virtualnoj distribuciji informacija. Projekt «Lokalna Hrvatska» nacionalni je servis vijesti lokalne samouprave. Uzet je kao primjer dobre prakse umreženog predstavljanja i centraliziranja informacija uključenih 166 općina, 77 gradova i 8 županijskih jedinica u Hrvatskoj. Obzirom na segmentiranost regija, razlika u njihovim strateškim ciljevima predstavljanja kao i (financijskim) mogućnostima ulaganja u distribuciju informacija, ovim projektom se ostvarila potreba prevladavanja prepreka i nedostataka u informiranju javnosti. Projekt je primjer odgovora na krizu tiskovina koje ne mogu pokriti potrebe lokalnih sredina za medijskim predstavljanjem, a poticaj je na ostvarenje proaktivnog djelovanja u predstavljanju svih 577 jedinica lokalne samouprave u Hrvatskoj.

kriza tiska ; informativnost ;

nije evidentirano

engleski

Press crisis and new possibilities of communication int he example oft he project 'Local Croatia'

nije evidentirano

press crisis ; informative quality ;

nije evidentirano

Podaci o prilogu

467-479.

2013.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Medijski dijalozi

Drašković, Mimo

Podgorica: Istraživački medijski centar

1800-7074

Podaci o skupu

VI. Crnogorski medijski dijalozi 'Kriza štampe – kulturološke konsekvence'

poster

24.05.2013-26.05.2013

Bar, Crna Gora

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti