Čitanje, teškoće čitanja i jezične sposobnosti (CROSBI ID 23885)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vancaš, Mirjana
hrvatski
Čitanje, teškoće čitanja i jezične sposobnosti
U radu je dan pregled nekih obilježja i definicija čitanja. Budući da brojni autori ističu lingvističku osnovu čitanja, detaljnije je prikazan odnos jezičnih sposobnosti i čitanja odnosno teškoća čitanja, sagledan obzirom na fonološki, sintaktički i semantički aspekt jezika.
čitanje, teškoće čitanja, jezične sposobnosti, fonološki, sintaktički, semantički aspekt
nije evidentirano
engleski
Reading, reading disabilities and language acquisition
nije evidentirano
reading, reading disabilities, language acquisition, phonological, syntactic, semantic aspects
nije evidentirano
Podaci o prilogu
54-65-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Jezične teškoće školske djece
Ljubešić, Marta
Zagreb: Školske novine
1997.
953 160 125-9