Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Čitanje, teškoće čitanja i jezične sposobnosti (CROSBI ID 23885)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Vancaš, Mirjana Čitanje, teškoće čitanja i jezične sposobnosti // Jezične teškoće školske djece / Ljubešić, Marta (ur.). Zagreb: Školske novine, 1997. str. 54-65-x

Podaci o odgovornosti

Vancaš, Mirjana

hrvatski

Čitanje, teškoće čitanja i jezične sposobnosti

U radu je dan pregled nekih obilježja i definicija čitanja. Budući da brojni autori ističu lingvističku osnovu čitanja, detaljnije je prikazan odnos jezičnih sposobnosti i čitanja odnosno teškoća čitanja, sagledan obzirom na fonološki, sintaktički i semantički aspekt jezika.

čitanje, teškoće čitanja, jezične sposobnosti, fonološki, sintaktički, semantički aspekt

nije evidentirano

engleski

Reading, reading disabilities and language acquisition

nije evidentirano

reading, reading disabilities, language acquisition, phonological, syntactic, semantic aspects

nije evidentirano

Podaci o prilogu

54-65-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Jezične teškoće školske djece

Ljubešić, Marta

Zagreb: Školske novine

1997.

953 160 125-9

Povezanost rada

nije evidentirano