Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Innershield postupak zavarivanja tračnica (CROSBI ID 621563)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Lakušić, Stjepan Innershield postupak zavarivanja tračnica / Innershield procedure of rails welding // Contemporary Civil Engineering Practice 2014 / Folić, R., Radonjanin, V. (ur.). Novi Sad: Faculty of Technical Sciences Novi Sad &Society of Civil Engineers of Novi Sad, 2014. str. 85-104

Podaci o odgovornosti

Lakušić, Stjepan

hrvatski

Innershield postupak zavarivanja tračnica

Tramvajskim kolosijecima, kao posebnoj skupini kolosiječnih konstrukcija, posvećena je manja pažnja u odnosu na klasične željezničke kolosijeke. Dugogodišnjim nadzorom nad rekonstrukcijama različitih tipova tramvajskih kolosijeka u Zagrebu i Osijeku ustanovljeno je da najveći postotak oštećenja nastaje u području zavara. Sanacije oštećenja su uvijek skupe i zahtijevaju obustavljanje tramvajskog, a često i cestovnog prometa na onim dijelovima gdje tramvajski i cestovni promet koriste istu prometnu površinu. U članku je obrađen Innershield postupak zavarivanja, koji se od 2012. godine počeo primjenjivati u Hrvatskoj, i to nakon cjelovitih ispitivanja koja su provedena na Građevinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Provedeno je ispitivanje dinamičke izdržljivosti zavara te vlačne čvrstoće i tvrdoće u zoni zavara. Povoljni rezultati ispitivanja potaknuli su Zagrebački električni tramvaj da usvoji Innershield postupak zavarivanja kao standardni za potrebe izgradnje i rekonstrukcije tramvajskih kolosijeka. Less attention is paid to tram tracks, as a special group of rail structures, compared to conventional railway tracks. Longtime supervision over the reconstructions of different types of tram tracks in Zagreb and Osijek it was found that the largest percentage of the damage occurs in the area of the weld. Repairing the damage is always expensive and requires suspension of tram and often road traffic in those parts where the tram and road traffic use the same traffic area. This paper processes Innershield welding process which since 2012 began to apply in Croatia, after comprehensive tests conducted at the Faculty of Civil Engineering of the University of Zagreb. Testing of dynamic strength of the weld was carried out and the test of the tensile strength and hardness in the weld zone. Favorable test results have prompted Zagreb Tram Company (ZET) to adopt Innershield welding process as a standard for the construction and reconstruction of tram tracks.

tramvajski kolosijek; žljebasta tračnice; Innershield postupak zavarivanja; vlačna čvrstoća tračnica; tvrdoća tračnica

nije evidentirano

engleski

Innershield procedure of rails welding

Tramvajskim kolosijecima, kao posebnoj skupini kolosiječnih konstrukcija, posvećena je manja pažnja u odnosu na klasične željezničke kolosijeke. Dugogodišnjim nadzorom nad rekonstrukcijama različitih tipova tramvajskih kolosijeka u Zagrebu i Osijeku ustanovljeno je da najveći postotak oštećenja nastaje u području zavara. Sanacije oštećenja su uvijek skupe i zahtijevaju obustavljanje tramvajskog, a često i cestovnog prometa na onim dijelovima gdje tramvajski i cestovni promet koriste istu prometnu površinu. U članku je obrađen Innershield postupak zavarivanja, koji se od 2012. godine počeo primjenjivati u Hrvatskoj, i to nakon cjelovitih ispitivanja koja su provedena na Građevinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Provedeno je ispitivanje dinamičke izdržljivosti zavara te vlačne čvrstoće i tvrdoće u zoni zavara. Povoljni rezultati ispitivanja potaknuli su Zagrebački električni tramvaj da usvoji Innershield postupak zavarivanja kao standardni za potrebe izgradnje i rekonstrukcije tramvajskih kolosijeka. Less attention is paid to tram tracks, as a special group of rail structures, compared to conventional railway tracks. Longtime supervision over the reconstructions of different types of tram tracks in Zagreb and Osijek it was found that the largest percentage of the damage occurs in the area of the weld. Repairing the damage is always expensive and requires suspension of tram and often road traffic in those parts where the tram and road traffic use the same traffic area. This paper processes Innershield welding process which since 2012 began to apply in Croatia, after comprehensive tests conducted at the Faculty of Civil Engineering of the University of Zagreb. Testing of dynamic strength of the weld was carried out and the test of the tensile strength and hardness in the weld zone. Favorable test results have prompted Zagreb Tram Company (ZET) to adopt Innershield welding process as a standard for the construction and reconstruction of tram tracks.

tram track; grooved rails; Innershield welding process; tensile strength of rails; rail hardness

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

85-104.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Contemporary Civil Engineering Practice 2014

Folić, R., Radonjanin, V.

Novi Sad: Faculty of Technical Sciences Novi Sad &Society of Civil Engineers of Novi Sad

978-86-7892-593-1

Podaci o skupu

Contemporary Civil Engineering Practice 2014

pozvano predavanje

22.05.2014-23.05.2014

Andrevlje, srbija

Povezanost rada

Građevinarstvo