Innershield postupak zavarivanja tračnica (CROSBI ID 621563)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Lakušić, Stjepan
hrvatski
Innershield postupak zavarivanja tračnica
Tramvajskim kolosijecima, kao posebnoj skupini kolosiječnih konstrukcija, posvećena je manja pažnja u odnosu na klasične željezničke kolosijeke. Dugogodišnjim nadzorom nad rekonstrukcijama različitih tipova tramvajskih kolosijeka u Zagrebu i Osijeku ustanovljeno je da najveći postotak oštećenja nastaje u području zavara. Sanacije oštećenja su uvijek skupe i zahtijevaju obustavljanje tramvajskog, a često i cestovnog prometa na onim dijelovima gdje tramvajski i cestovni promet koriste istu prometnu površinu. U članku je obrađen Innershield postupak zavarivanja, koji se od 2012. godine počeo primjenjivati u Hrvatskoj, i to nakon cjelovitih ispitivanja koja su provedena na Građevinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Provedeno je ispitivanje dinamičke izdržljivosti zavara te vlačne čvrstoće i tvrdoće u zoni zavara. Povoljni rezultati ispitivanja potaknuli su Zagrebački električni tramvaj da usvoji Innershield postupak zavarivanja kao standardni za potrebe izgradnje i rekonstrukcije tramvajskih kolosijeka. Less attention is paid to tram tracks, as a special group of rail structures, compared to conventional railway tracks. Longtime supervision over the reconstructions of different types of tram tracks in Zagreb and Osijek it was found that the largest percentage of the damage occurs in the area of the weld. Repairing the damage is always expensive and requires suspension of tram and often road traffic in those parts where the tram and road traffic use the same traffic area. This paper processes Innershield welding process which since 2012 began to apply in Croatia, after comprehensive tests conducted at the Faculty of Civil Engineering of the University of Zagreb. Testing of dynamic strength of the weld was carried out and the test of the tensile strength and hardness in the weld zone. Favorable test results have prompted Zagreb Tram Company (ZET) to adopt Innershield welding process as a standard for the construction and reconstruction of tram tracks.
tramvajski kolosijek; žljebasta tračnice; Innershield postupak zavarivanja; vlačna čvrstoća tračnica; tvrdoća tračnica
nije evidentirano
engleski
Innershield procedure of rails welding
Tramvajskim kolosijecima, kao posebnoj skupini kolosiječnih konstrukcija, posvećena je manja pažnja u odnosu na klasične željezničke kolosijeke. Dugogodišnjim nadzorom nad rekonstrukcijama različitih tipova tramvajskih kolosijeka u Zagrebu i Osijeku ustanovljeno je da najveći postotak oštećenja nastaje u području zavara. Sanacije oštećenja su uvijek skupe i zahtijevaju obustavljanje tramvajskog, a često i cestovnog prometa na onim dijelovima gdje tramvajski i cestovni promet koriste istu prometnu površinu. U članku je obrađen Innershield postupak zavarivanja, koji se od 2012. godine počeo primjenjivati u Hrvatskoj, i to nakon cjelovitih ispitivanja koja su provedena na Građevinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Provedeno je ispitivanje dinamičke izdržljivosti zavara te vlačne čvrstoće i tvrdoće u zoni zavara. Povoljni rezultati ispitivanja potaknuli su Zagrebački električni tramvaj da usvoji Innershield postupak zavarivanja kao standardni za potrebe izgradnje i rekonstrukcije tramvajskih kolosijeka. Less attention is paid to tram tracks, as a special group of rail structures, compared to conventional railway tracks. Longtime supervision over the reconstructions of different types of tram tracks in Zagreb and Osijek it was found that the largest percentage of the damage occurs in the area of the weld. Repairing the damage is always expensive and requires suspension of tram and often road traffic in those parts where the tram and road traffic use the same traffic area. This paper processes Innershield welding process which since 2012 began to apply in Croatia, after comprehensive tests conducted at the Faculty of Civil Engineering of the University of Zagreb. Testing of dynamic strength of the weld was carried out and the test of the tensile strength and hardness in the weld zone. Favorable test results have prompted Zagreb Tram Company (ZET) to adopt Innershield welding process as a standard for the construction and reconstruction of tram tracks.
tram track; grooved rails; Innershield welding process; tensile strength of rails; rail hardness
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
85-104.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Contemporary Civil Engineering Practice 2014
Folić, R., Radonjanin, V.
Novi Sad: Faculty of Technical Sciences Novi Sad &Society of Civil Engineers of Novi Sad
978-86-7892-593-1
Podaci o skupu
Contemporary Civil Engineering Practice 2014
pozvano predavanje
22.05.2014-23.05.2014
Andrevlje, srbija