crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 749526

Knjiga

Autori: Neljak, Boris; Milić, Mirjana; Božinović Madžor, Stipe; Delaš Kalinski, Sunčica
Naslov: Vježbajmo zajedno 1
( Exercising together 1 )
Vrsta knjige: priručnik
Formalni urednik/ci: Petra Stipaničev
Izdavač: Profil
Grad: Zagreb
Godina: 2008
Serija: 1. izdanje
Stranica: 98
ISBN: 978-953-12-0893-2
Ključne riječi: učiteljica; 1. razred; osnovna škola; plan i program tjelesne i zdravstvene kulture
( teacher; first grade; elementary school; curriculum physical education )
Sažetak:
Dokazi o pozitivnim učincima redovite tjelesne aktivnosti malo znače ako se ona redovito ne provodi. Istinski poštujući roditelje, trenere i ostale djelatnike u području tjelovježbe djeteta, ključna osoba u ostvarenju kratkoročnih i dugoročnih pozitivnih učinaka tjelesnoga vježbanja zove se učiteljica/učitelj razredne nastave. Jedino učiteljica/učitelj radi sa svom djecom u razdoblju kada se može stvoriti navika (strast) za tjelesnim vježbanjem. Da bi autori dali svoj prilog stvaranju navika djece za redovitim tjelesnim vježbanjem osmišljeni je priručnik Vježbajmo zajedno 1. za učiteljice/učitelje razredne nastave. U uvodnom dijelu priručnika navedeni su cilj tjelesne i zdravstvene kulture u osnovnoj školi i zadaće u razrednoj nastavi, a slijedi cjelina o motoričkim znanjima (nastavnim temama) i metodama učenja u kojoj se razmatraju razine složenosti motoričkih znanja te načine njihova usvajanja i usavršavanja. U priručniku je opis svih nastavnih tema za 1. razred, metodički postupci ili metodičke upute te tipične pogrješke koje se javljaju u radu s djecom ove dobi. Ovaj priručnik ne posjeduje kinograme motoričkih gibanja, a oni su svjesno izostavljeni jer priručnik prati DVD s video zapisom izvedbe svih nastavnih tema. Zato je svrha crteža koji su postavljeni uz nastavne teme samo asocijacija na određeni programski sadržaj, a nikako ne točan prikaz izvedbe motoričkoga gibanja (nastavne teme). Posebno valja istaknuti da je uz nastavne teme navedeno više od 100 metodičkih uputa ili postupaka te više od 80 najčešćih pogrješaka, pri čemu je uz svaku nastavnu temu opisano pomaganje i čuvanje, naravno, u onih kod kojih je potrebno. Već navedeno potvrđuje da je priručnik zaista opsežno djelo pa se ističu samo značajnije cjeline kao što su: primjeri izvedbenog plana i programa nastave tjelesne i zdravstvene kulture za 1. razrede razredne nastave, primjeri nekoliko priprema za sat tjelesne i zdravstvene kulture, primjeri provjere motoričkih znanja i postignuća… Na kraju priručnika umetnut je CD s računalnim programom za izradu svih priprema za sat tjelesne i zdravstvene kulture koji će zasigurno učiteljicama/učiteljima olakšati svakodnevni rad. Pridonese li ovaj priručnik našem zajedničkom cilju, zdravijoj i sretnijoj djeci, njegova svrha je ostvarena.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Strucna
Znanstvena područja:
Odgojne znanosti
Tiskani medij: da
CD/DVD medij: da
Upisao u CROSBI: Mirjana Milić (mirjanam@kifst.hr), 27. Sij. 2015. u 12:13 sati
Napomene:
Priručnik je odobren kao dopunsko nastavno sredstvo odlukom MZOS-a (2008) za uporabu u 1. razredu osnovne škole za nastavu tjelesne i zdravstvene kulture



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4