Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mogućnosti i načini jačanja brenda Dubrovnika kroz filmsku industriju i organiziranje događaja (CROSBI ID 215860)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Skoko, Božo Mogućnosti i načini jačanja brenda Dubrovnika kroz filmsku industriju i organiziranje događaja // Zbornik Sveučilišta u Dubrovniku, 1 (2014), 175-190

Podaci o odgovornosti

Skoko, Božo

hrvatski

Mogućnosti i načini jačanja brenda Dubrovnika kroz filmsku industriju i organiziranje događaja

Rad se bavi fenomenom brendiranja destinacija te istražuje načine i mogućnosti jačanja brenda Dubrovnika, kao najpoznatije hrvatske i jedne od vodećih europskih turističkih destinacija. Uz analizu trenutačne prepoznatljivosti i aduta u privlačenju turista, autor naglasak stavlja na mogućnosti koje pruža filmska industrija te istražuje potencijale u kreiranju i organiziranju događaja. Smatra kako se kvalitetno mogu iskoristiti filmovi i serije koje se snimaju u Dubrovniku za dodatno privlačenje pozornosti i filmski inducirani turizam. Međutim, potrebno je strateško upravljanje tim promotivnim aktivnostima kako bi Dubrovnik zadržao svoj kulturni i povijesni identitet, a ne se pretvorio u filmsku kulisu. Autor također u kreiranju i organiziranju događaja, koji će privlačiti globalnu pozornost i biti komplementarni imidžu Dubrovnika, vidi goleme mogućnosti u jačanju brenda grada i njegove okolice.

Dubrovnik ; brend ; promocija ; film ; turizam ; događaji

nije evidentirano

engleski

Possibilities and methods of strengthening the Dubrovnik brand through the film industry and event management

nije evidentirano

Dubrovnik ; brand ; promotion ; movie ; tourism ; events

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1

2014.

175-190

objavljeno

1849-630X

1849-6571

Povezanost rada

Politologija

Poveznice