Mogućnosti i načini jačanja brenda Dubrovnika kroz filmsku industriju i organiziranje događaja (CROSBI ID 215860)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Skoko, Božo
hrvatski
Mogućnosti i načini jačanja brenda Dubrovnika kroz filmsku industriju i organiziranje događaja
Rad se bavi fenomenom brendiranja destinacija te istražuje načine i mogućnosti jačanja brenda Dubrovnika, kao najpoznatije hrvatske i jedne od vodećih europskih turističkih destinacija. Uz analizu trenutačne prepoznatljivosti i aduta u privlačenju turista, autor naglasak stavlja na mogućnosti koje pruža filmska industrija te istražuje potencijale u kreiranju i organiziranju događaja. Smatra kako se kvalitetno mogu iskoristiti filmovi i serije koje se snimaju u Dubrovniku za dodatno privlačenje pozornosti i filmski inducirani turizam. Međutim, potrebno je strateško upravljanje tim promotivnim aktivnostima kako bi Dubrovnik zadržao svoj kulturni i povijesni identitet, a ne se pretvorio u filmsku kulisu. Autor također u kreiranju i organiziranju događaja, koji će privlačiti globalnu pozornost i biti komplementarni imidžu Dubrovnika, vidi goleme mogućnosti u jačanju brenda grada i njegove okolice.
Dubrovnik ; brend ; promocija ; film ; turizam ; događaji
nije evidentirano
engleski
Possibilities and methods of strengthening the Dubrovnik brand through the film industry and event management
nije evidentirano
Dubrovnik ; brand ; promotion ; movie ; tourism ; events
nije evidentirano