Otvorena škola i učitelj u suvremenom svijetu (CROSBI ID 621727)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Đuranović, Marina
hrvatski
Otvorena škola i učitelj u suvremenom svijetu
Današnje suvremeno društvo traži fleksibilnu, otvorenu i kvalitetnu školu koja će biti aktivni inicijator i nositelj društvenih promjena. Nova, suvremena škola uvažavala bi individualne razlike među učenicima, a počivala bi na načelima tolerancije i demokracije. U njoj bi bio prisutan problemski pristup nastavi i timski rad. Učenici su subjekti i aktivni sudionici odgojno-obrazovnog procesa, dok učitelji organiziraju i prate njihov rad. U školi vlada pozitivno i prijateljsko razredno ozračje. Svaki pojedinac razvija sve svoje sposobnosti. Škola prati i u svoj kurikul implementira nove znanstvene spoznaje. Otvorena je za suradnju s užom i širom društvenom zajednicom. Suvremena škola danas je stvorena tek djelomice. Potreba za njezinim stvaranjem svakim danom sve je veća stoga je potrebno reorganizirati cjelokupni odgojno-obrazovni sustav kako bi on uspješno odgovorio izazovima suvremenog društva.
učenik; promjena; razvitak; inovativnost; fleksibilnost
nije evidentirano
engleski
Open school and the teacher in contemporary world
nije evidentirano
pupil; change; development; innovation; flexibility
nije evidentirano
Podaci o prilogu
81-91.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Škola, odgoj i učenje za budućnost
Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7210-41-0
Podaci o skupu
ECNSI-2011, 5th International Conference on Advanced and Systematic Research ; School, Education and Learning for the Future
predavanje
10.11.2011-12.11.2011
Zagreb, Hrvatska