Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Otvorena škola i učitelj u suvremenom svijetu (CROSBI ID 621727)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Đuranović, Marina Otvorena škola i učitelj u suvremenom svijetu // Škola, odgoj i učenje za budućnost / Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 81-91

Podaci o odgovornosti

Đuranović, Marina

hrvatski

Otvorena škola i učitelj u suvremenom svijetu

Današnje suvremeno društvo traži fleksibilnu, otvorenu i kvalitetnu školu koja će biti aktivni inicijator i nositelj društvenih promjena. Nova, suvremena škola uvažavala bi individualne razlike među učenicima, a počivala bi na načelima tolerancije i demokracije. U njoj bi bio prisutan problemski pristup nastavi i timski rad. Učenici su subjekti i aktivni sudionici odgojno-obrazovnog procesa, dok učitelji organiziraju i prate njihov rad. U školi vlada pozitivno i prijateljsko razredno ozračje. Svaki pojedinac razvija sve svoje sposobnosti. Škola prati i u svoj kurikul implementira nove znanstvene spoznaje. Otvorena je za suradnju s užom i širom društvenom zajednicom. Suvremena škola danas je stvorena tek djelomice. Potreba za njezinim stvaranjem svakim danom sve je veća stoga je potrebno reorganizirati cjelokupni odgojno-obrazovni sustav kako bi on uspješno odgovorio izazovima suvremenog društva.

učenik; promjena; razvitak; inovativnost; fleksibilnost

nije evidentirano

engleski

Open school and the teacher in contemporary world

nije evidentirano

pupil; change; development; innovation; flexibility

nije evidentirano

Podaci o prilogu

81-91.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Škola, odgoj i učenje za budućnost

Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-41-0

Podaci o skupu

ECNSI-2011, 5th International Conference on Advanced and Systematic Research ; School, Education and Learning for the Future

predavanje

10.11.2011-12.11.2011

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija