Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Identitet i imidž Bosne i Hercegovine iz perspektive njezina tri naroda – istraživanje mogućnosti i prepreka na putu brendiranja (CROSBI ID 215968)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Skoko, Božo Identitet i imidž Bosne i Hercegovine iz perspektive njezina tri naroda – istraživanje mogućnosti i prepreka na putu brendiranja // Mostariensia (Mostar), 18 (2014), 1-2; 45-60

Podaci o odgovornosti

Skoko, Božo

hrvatski

Identitet i imidž Bosne i Hercegovine iz perspektive njezina tri naroda – istraživanje mogućnosti i prepreka na putu brendiranja

Rad se bavi mogućnostima brendiranja Bosne i Hercegovine, odnosno fenomenom identiteta i imidža ove države, te potencijalima i preprekama u stvaranju bolje percepcije BiH. Autor je proveo istraživanje javnog mnijenja među građanima BiH, odnosno ispitanicima iz reda tri bosanskohercegovačka naroda – Bošnjaka, Hrvata i Srba, u dva vala – 2010. i 2013. kako bi istražio kako oni doživljavaju identitet i imidž svoje države te kako sagledavaju potencijale i nedostatke na putu njezina mogućeg brendiranja. Istraživanje je pokazalo kako je većina građana uvjerena da postoje potencijali i prednosti koje mogu sva tri naroda održati na okupu, te istodobno od Bosne i Hercegovine stvoriti poželjan i prepoznatljiv brend na međunarodnoj razini. Ti se potencijali najviše odnose na mentalitet i način života te prirodne ljepote i raznolikost.

Bosna i Hercegovina ; identitet ; imidž ; brendiranje ; Hrvati ; Bošnjaci ; Srbi

nije evidentirano

engleski

Identity and image of Bosnia and Herzegovina from the perspective of its three nations - branding opportunities and drawbacks research

nije evidentirano

Bosnia and Herzegovina ; identity ; image ; branding ; Croats ; Bosniaks ; Serbs

nije evidentirano

Podaci o izdanju

18 (1-2)

2014.

45-60

objavljeno

1023-8638

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Politologija

Poveznice