Identitet i imidž Bosne i Hercegovine iz perspektive njezina tri naroda – istraživanje mogućnosti i prepreka na putu brendiranja (CROSBI ID 215968)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Skoko, Božo
hrvatski
Identitet i imidž Bosne i Hercegovine iz perspektive njezina tri naroda – istraživanje mogućnosti i prepreka na putu brendiranja
Rad se bavi mogućnostima brendiranja Bosne i Hercegovine, odnosno fenomenom identiteta i imidža ove države, te potencijalima i preprekama u stvaranju bolje percepcije BiH. Autor je proveo istraživanje javnog mnijenja među građanima BiH, odnosno ispitanicima iz reda tri bosanskohercegovačka naroda – Bošnjaka, Hrvata i Srba, u dva vala – 2010. i 2013. kako bi istražio kako oni doživljavaju identitet i imidž svoje države te kako sagledavaju potencijale i nedostatke na putu njezina mogućeg brendiranja. Istraživanje je pokazalo kako je većina građana uvjerena da postoje potencijali i prednosti koje mogu sva tri naroda održati na okupu, te istodobno od Bosne i Hercegovine stvoriti poželjan i prepoznatljiv brend na međunarodnoj razini. Ti se potencijali najviše odnose na mentalitet i način života te prirodne ljepote i raznolikost.
Bosna i Hercegovina ; identitet ; imidž ; brendiranje ; Hrvati ; Bošnjaci ; Srbi
nije evidentirano
engleski
Identity and image of Bosnia and Herzegovina from the perspective of its three nations - branding opportunities and drawbacks research
nije evidentirano
Bosnia and Herzegovina ; identity ; image ; branding ; Croats ; Bosniaks ; Serbs
nije evidentirano