Segmentacija hrvatskih potrošača svježe ribe (CROSBI ID 622171)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Tomić, Marina ; Matulić, Daniel
hrvatski
Segmentacija hrvatskih potrošača svježe ribe
U radu se identificiraju i opisuju potrošački segmenti na temelju stavova o svježoj ribi. Podatci su prikupljeni u travnju 2014. putem on-line anketa (n = 1787) i licem u lice anketom (n = 199) sa potrošačima svježe ribe u Hrvatskoj. Na temelju stavova o svježoj ribi identificirana su tri potrošačka segmenta: Ljubitelji Svježe ribe (49, 3%), Pristalice hranjenja svježom ribom (24, 5%), te Povremeni konzumenti svježe ribe (26, 2%).
Segmentacija; Potrošači; Svježa riba; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Segmentation of Croatian consumers of fresh fish
nije evidentirano
Segmentation; Consumers; Fresh fish; Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2014.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
10. Međunarodni gospodarsko-znanstveni skup o ribarstvu
predavanje
27.11.2014-28.11.2014
Vukovar, Hrvatska