Komunikologija (CROSBI ID 12705)
Autorska knjiga | ostalo
Podaci o odgovornosti
Jukić, Stipan ; Nadrljanski, Mila
hrvatski
Komunikologija
U knjizi se obrađuje: pojam i vrijednost komunikacije, komunikologije kao znanosti, teoretska osnova komunikologije, vizualna , neverbalna, verbalna, paraverbalna komunikacija, poslovni bonton, retorika, aktivno slušanje, monolog i dijalog, vještine pregovaranja, komunikacija preko telefona, liderstvo, poslovni sastanci, komunikacija preko reklame, propaganda, manipulacija, pisanje životopisa i molbe za posao.
Komunikologija; modeli komuniciranja; poslovno komuniciranje
The book tackles: the concept and value of communication, mass communication as a science, theoretical basis of communications, visual, nonverbal, verbal, paraverbal communication, business etiquette, rhetoric, active listening, monologue and dialogue, negotiation skills, communication via phone, leadership, business meetings , communication through advertising, propaganda, manipulation, writing a resume and job applications.
engleski
Communicology
nije evidentirano
Communication; models of communication; business communication
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Split: Redak
2015.
978-953-336-056-0
214
objavljeno