Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mjerenje kvalitete integriranog sustava za e-učenje na Filozofskom fakultetu u Zagrebu iz perspektive studenata (CROSBI ID 53722)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Klasnić, Ksenija ; Lasić-Lazić, Jadranka ; Seljan, Sanja Mjerenje kvalitete integriranog sustava za e-učenje na Filozofskom fakultetu u Zagrebu iz perspektive studenata // Informacijska tehnologija u obrazovanju / Lasić-Lazić, Jadranka (ur.). Zagreb: Web 2 tisak, 2014. str. 87-115

Podaci o odgovornosti

Klasnić, Ksenija ; Lasić-Lazić, Jadranka ; Seljan, Sanja

hrvatski

Mjerenje kvalitete integriranog sustava za e-učenje na Filozofskom fakultetu u Zagrebu iz perspektive studenata

Istraživanje orijentiralo na četiri glavna problemska sklopa: • stavovi o potrebi povećane integracije Omege u nastavu, • stavovi o mogućnostima povećanja kvalitete nastave uz pomoć Omege, • stavovi o količini upotrebe Omege i • stavovi o kvaliteti upotrebe Omege na Fakultetu.

sustav za e-učenje, mjerenje, kvaliteta, kvantiteta, studenti

nije evidentirano

engleski

Quality Evaluation Metrics of Integrated e-Learning System at the Faculty of Humanities and Social Sciences from Students' Perspective

nije evidentirano

e-learning system, measuring, quality, quantity, students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

87-115.

objavljeno

Podaci o knjizi

Informacijska tehnologija u obrazovanju

Lasić-Lazić, Jadranka

Zagreb: Web 2 tisak

2014.

978-953-175-544-3

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti