Mjerenje kvalitete integriranog sustava za e-učenje na Filozofskom fakultetu u Zagrebu iz perspektive studenata (CROSBI ID 53722)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Klasnić, Ksenija ; Lasić-Lazić, Jadranka ; Seljan, Sanja
hrvatski
Mjerenje kvalitete integriranog sustava za e-učenje na Filozofskom fakultetu u Zagrebu iz perspektive studenata
Istraživanje orijentiralo na četiri glavna problemska sklopa: • stavovi o potrebi povećane integracije Omege u nastavu, • stavovi o mogućnostima povećanja kvalitete nastave uz pomoć Omege, • stavovi o količini upotrebe Omege i • stavovi o kvaliteti upotrebe Omege na Fakultetu.
sustav za e-učenje, mjerenje, kvaliteta, kvantiteta, studenti
nije evidentirano
engleski
Quality Evaluation Metrics of Integrated e-Learning System at the Faculty of Humanities and Social Sciences from Students' Perspective
nije evidentirano
e-learning system, measuring, quality, quantity, students
nije evidentirano
Podaci o prilogu
87-115.
objavljeno
Podaci o knjizi
Informacijska tehnologija u obrazovanju
Lasić-Lazić, Jadranka
Zagreb: Web 2 tisak
2014.
978-953-175-544-3