Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Researching the impact of appeal in advertising on emotions, attitudes and buying intention with the special emphasis on its ethical application (CROSBI ID 394354)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kovačević, Valentina Researching the impact of appeal in advertising on emotions, attitudes and buying intention with the special emphasis on its ethical application / Lara Jelenc (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2013

Podaci o odgovornosti

Kovačević, Valentina

Lara Jelenc

engleski

Researching the impact of appeal in advertising on emotions, attitudes and buying intention with the special emphasis on its ethical application

a

appeals

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

72

25.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice