Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kako unaprijediti odnose s kupcima (CROSBI ID 216792)

Prilog u časopisu | ostalo

Rupčić, Nataša Kako unaprijediti odnose s kupcima // Poslovni savjetnik (Zagreb. 2004), 10 (2014), 9; 44-44

Podaci o odgovornosti

Rupčić, Nataša

hrvatski

Kako unaprijediti odnose s kupcima

Kupci su jedina interesno utjecajna skupina s čijim nestankom nestaje i potreba postojanja poduzeća. Stoga odnose s kupcima treba kontinuirano unaprjeđivati. Sve što poduzeće zna i može treba pokazati upravo u segmentu odnosa s kupcima, pri prodaji, ali i rješavanju njihovih problema. Područje odnosa s kupcima stoga može predstavljati ključnu konkurentnu prednost poduzeća.

Odnosi s kupcima; konkurentnost; upravljanje pritužbama

nije evidentirano

engleski

How to improve relations with customers

nije evidentirano

Customer relations; competitivness; complaint management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (9)

2014.

44-44

objavljeno

1845-092X

Povezanost rada

Ekonomija