Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Vrednovanje izvannastavnih aktivnosti: pogled iz studentske perspektive (CROSBI ID 216885)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Kotlar, Vilma ; Ćulum, Bojana Vrednovanje izvannastavnih aktivnosti: pogled iz studentske perspektive // Suvremene teme, 7 (2014), 1; 30-55

Podaci o odgovornosti

Kotlar, Vilma ; Ćulum, Bojana

hrvatski

Vrednovanje izvannastavnih aktivnosti: pogled iz studentske perspektive

Značajan doprinos izvannastavnih aktivnosti u kontekstu razvoja općih kompetencija djece i mladih evidentiran je brojnim istraživanjima u posljednjih tridesetak godina. Paralelno, povezanost ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje s akademskim uspjehom i osobnim razvojem, utjecala je na niz razvojnih teorija o studentima. Prateći (obrazovne) politike poticanja cjeloživotnog učenja, uglavnom s ciljem doprinosa uspješnosti studiranja i zapošljavanja studenata, brojna visoka učilišta razvijaju mehanizme vrednovanja izvannastavnih aktivnosti. Istraživanje o vrednovanju izvannastavnih aktivnosti na hrvatskim visokim učilištima, provedeno kroz grupne diskusije na pet poludnevnih deliberativnih radionica sa 102 studenta, donosi njihovu perspektivu i prijedloge vrednovanja u nacionalnom kontekstu. Istraživanje ukazuje na to da studenti prepoznaju važnost zalaganja u izvannastavnim aktivnostima, ali pritom kritički promišljaju o vrstama aktivnosti i kompetencijama koje bi se vrednovale. Studenti nude različite prijedloge vrednovanja izvannastavnih aktivnosti, ovisno o vrsti aktivnosti i još važnije, (ne)povezanosti aktivnosti s područjem studiranja. Najprimjerenijim smatraju evidentiranje aktivnosti u dopunskoj ispravi o studiju, uz navođenje stečenih kompetencija, a dodjeljivanje ECTS bodova jedino ukoliko je izvannastavna aktivnost povezana s područjem studiranja. Mišljenja studenata o potrebi i načinu vrednovanja rada studenata u studentskim predstavničkim organizacijama su suprotstavljena.

Izvannastavne aktivnosti ; studentska perspektiva ; ključne kompetencije ; vrednovanje ; volontiranje

nije evidentirano

engleski

Assessing Extracurricular Activities: The Students’ Perspective

nije evidentirano

Extracurricular activities ; students’ perspective ; key competences ; assessment ; volunteering

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (1)

2014.

30-55

objavljeno

1849-2428

1847-2397

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice