Analiza razvoja maloprodaje i maloprodajnih poslovnih jedinica (IV) (CROSBI ID 217046)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Analiza razvoja maloprodaje i maloprodajnih poslovnih jedinica (IV)
U ovome se radu analizira razvoj oblika maloprodajnih poslovnih jedinica u sektoru pretežno prehrambenih proizvoda u Republici Hrvatskoj temeljem izabranih koncepcija okružja, koncepcija prednosti resursa i kombiniranih koncepcija. Te koncepcije, zapravo, predstavljaju izvjesne okvire za razmišljanje i za potvrđivanje određenih teorijskih postavki. U prikazu koncepcija koriste se nalazi pojedinih autora, a u konkretnoj analizi razvoja maloprodaje i maloprodajnih poslovnih jedinica u Republici Hrvatskoj do izražaja dolaze vlastita zapažanja i dostupni statistički podaci koji se dalje analiziraju i grafički prikazuju. U tome smislu, spoznaje do kojih se može doći ovim analizama doprinose otkrivanju uzroka i izvjesnih posebnosti razvoja maloprodaje i njezina utjecaja na ukupan gospodarski razvoj u Republici Hrvatskoj i mogu, dalje, pomoći u predviđanju njezina budućeg razvoja.
maloprodaja; oblik maloprodajne poslovne jedinice; oblik prodavaonice; koncepcije okružja; makroanalitičke koncepcije; kombinirane koncepcije
nije evidentirano
engleski
An Analysis of Retail Trade Development and Retail Business Units (IV)
nije evidentirano
retail trade; business unit form; shop format; environmental conceptios; macroanalytic conceptions; combined conception
nije evidentirano