Novi pristupi u obrazovanju nastavnika matematike (CROSBI ID 217555)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Šikić, Tomislav
hrvatski
Novi pristupi u obrazovanju nastavnika matematike
U radu su prezentirane inovacije na studiju Matematike ; nastavnički smjer koje su uvedene u skladu s Bolonjskim procesom i Nacionalnim okvirnim kurikulom. Posebni osvrt je dan na bitno promjenjeni omjer matematičkih i pedagoško metodičkih sadržaja koji se pružaju budućim nastavnicima matematike na spomenutom studiju pri PMF MO Sveučilišra u Zagrebu. U radu je prikazan novi pristup na osnovu kojeg su klasični kolegiji matematičke analize (MAT1-4) modificirani u kolegije Difrencijalni i integralni račun 1 i 2 te Osnove matematičke analize.
Bolonjski proces; kurikularna reforma; obrazovanje nastavnika matematike
nije evidentirano
engleski
New approaches of Math teacher education
nije evidentirano
Bologna process; curriculum reform; Math teacher education
nije evidentirano