Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Novi pristupi u obrazovanju nastavnika matematike (CROSBI ID 217555)

Prilog u časopisu | stručni rad

Šikić, Tomislav Novi pristupi u obrazovanju nastavnika matematike // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, X (2009), 38; 21-34

Podaci o odgovornosti

Šikić, Tomislav

hrvatski

Novi pristupi u obrazovanju nastavnika matematike

U radu su prezentirane inovacije na studiju Matematike ; nastavnički smjer koje su uvedene u skladu s Bolonjskim procesom i Nacionalnim okvirnim kurikulom. Posebni osvrt je dan na bitno promjenjeni omjer matematičkih i pedagoško metodičkih sadržaja koji se pružaju budućim nastavnicima matematike na spomenutom studiju pri PMF MO Sveučilišra u Zagrebu. U radu je prikazan novi pristup na osnovu kojeg su klasični kolegiji matematičke analize (MAT1-4) modificirani u kolegije Difrencijalni i integralni račun 1 i 2 te Osnove matematičke analize.

Bolonjski proces; kurikularna reforma; obrazovanje nastavnika matematike

nije evidentirano

engleski

New approaches of Math teacher education

nije evidentirano

Bologna process; curriculum reform; Math teacher education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

X (38)

2009.

21-34

objavljeno

1332-3008

Povezanost rada

Matematika