Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi studenata učiteljskog studija o uključivanju inerkulturalizma u nastavu glazbene kulture (CROSBI ID 217579)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Dobrota, Snježana ; Blašković, Jelena Stavovi studenata učiteljskog studija o uključivanju inerkulturalizma u nastavu glazbene kulture // Godišnjak Titius, 6-7 (2014), 6-7; 301-316

Podaci o odgovornosti

Dobrota, Snježana ; Blašković, Jelena

hrvatski

Stavovi studenata učiteljskog studija o uključivanju inerkulturalizma u nastavu glazbene kulture

Interkulturalizam je stvarna aktualizacija i interakcija raznih etničkih kultura u svim svojim segmentima specifičnosti na jednom prostoru. Međusobnim prožimanjem kultura uspostavlja se komunikacija i dijalog u različitosti. Jedan od načina uspostavljanja dijaloga je glazba kao potencijalni rasadnik pluralističkih ideja, misli i horizonta. Cilj ovog rada je ispitati stavove studenata druge (N=161) i četvrte (N=149) godine učiteljskog studija Učiteljskog fakulteta u Zagrebu s odsjecima u Čakovcu i Petrinji prema uključivanju glazbi svijeta (World Music) u nastavu Glazbene kulture u nižim razredima osnovne škole. U radu se ispituju stavovi studenata prema uključivanju glazbi svijeta u glazbenu nastavu, njihove preferencije prema glazbama svijeta, postojanje utjecaja dobi i mjesta studiranja na stavove prema uključivanju glazbi svijeta u nastavu Glazbene kulture i na preferencije studenata o glazbama svijeta te stavovi studenata prema mogućnosti ostvarivanja korelacije između interkulturalne glazbene nastave i ostalih nastavnih predmeta. Rezultati pokazuju kako većina studenata ima pozitivan stav prema glazbama svijeta i njihovom uključivanju u nastavu Glazbene kulture kao jedan vid prevladavanja predrasuda o određenim etničkim skupinama. Ne postoji značajan utjecaj dobi i mjesta studiranja na stavove studenata prema uključivanju glazbi svijeta u nastavu Glazbene kulture ni na njihove preferencije prema glazbama svijeta. Autorice sugeriraju mogućnost proširivanja nastavnih programa Glazbene kulture uvođenjem različitih primjera glazbi svijeta.

glazbena nastava; glazbe svijeta; interkulturalizam

nije evidentirano

engleski

The attitudes of the students of the teacher education universtiy on the inclusion of interculturalism in music education

nije evidentirano

music education; world music; interculturalism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

6-7 (6-7)

2014.

301-316

objavljeno

1847-0742

Povezanost rada

Pedagogija