crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 758397

Zbornik radova

Autori: Prskalo, Ivan; Badrić, Marko
Naslov: Kineziološka Edukacija u Modernom Europskom Društvu
( Kinesiology Education in Modern European Environment )
Izvornik: Kinesiology Education in the Modern European Environment / Prskalo, Ivan ; Findak, Vladimir ; Strel, Janko (ur.). - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu , 2014. 27-40 (ISBN: 978-953-7210-74-8).
Skup: Education in the Modern European Environment - EMEE-2012
Mjesto i datum: Opatija, Hrvatska, 17-18.09.2012.
Ključne riječi: Europa; škola; tjelesna i zdravstvena kultura; učenici
( Europe; Physical Education; students; school )
Sažetak:
Kineziološka edukacija u današnjici je suočena sa mnogim problemima. Ova činjenica ne odnosi se samo na prostor Republike Hrvatske, već i na prostor Europske unije pa i cijele Europe. Problemi kineziološke edukacije ili konkretnije nastave tjelesne i zdravstvene kulture prvenstveno se odnose na smanjen broj tjednog nastavnog opterećenja učenika. Velika većina zemalja Europe ima na različite načine strukturiranu nastavu tjelesne i zdravstvene kulture i ona se kreće u opsegu trajanja od 2 puta tjedno pa do 4 i više puta tjedno. Svaka zemlje pojedinačno strukturira svoje kurikulume i tu se pojavljuju velike razlike. Smanjivanje tjednog broja sati nastave tjelesne i zdravstvene kulture u nekim zemljama Europe krenulo je početkom ovog stoljeća i tek sada nakon političkih pritisaka postalo je jasno da smanjivanjem redovite nastave djeca i mladi od rane mladosti osuđeni su tjelesnu neaktivnost jer je škola prva instanca koja treba odgajati i obrazovati mlade ljude da budu tjelesno svjesni to jest da posjeduju kompetencije koje će im pomoći da shvate potrebu svakodnevnog tjelesnog vježbanja.
Vrsta sudjelovanja: Pozvano
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Projekt / tema: 227-2271694-1696
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Pedagogija
Upisao u CROSBI: Marko Badrić (marko.badric@ufzg.hr), 16. Tra. 2015. u 19:16 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4