Priručnik za prepoznavanje i obrazovanje djece s jezičnim teškoćama (CROSBI ID 12822)
Urednička knjiga | priručnik | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Jelena Kuvač Kraljević
hrvatski
Priručnik za prepoznavanje i obrazovanje djece s jezičnim teškoćama
Priručnik za prepoznavanje i obrazovanje djece s jezičnim teškoćama jedan je od ishoda projekta Preduvjeti školskog uspjeha: rano prepoznavanje jezičnih teškoća koji se od kolovoza 2013. do veljače 2015. provodio u Laboratoriju za psiholingvistička istraživanja Odsjeka za logopediju Edukacijsko- rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, a u suradnji s Hrvatskim logopedskih društvom, Agencijom za odgoj i obrazovanje te Udrugom odgajatelja dječjih vrtića.
jezične teškoće ; probir ; jezični razvoj ; rana pismenost
nije evidentirano
engleski
Handbook for recognition and education of children with language impairment
nije evidentirano
language impairment ; screening ; language development ; early literacy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2015.
978-953-6418-76-3
172
objavljeno