Oblikovanje glazbene priče Peća i Vuk u sustavu e-učenja Moodle (CROSBI ID 623361)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Tomaš, Suzana ; Dobrota, Snježana
hrvatski
Oblikovanje glazbene priče Peća i Vuk u sustavu e-učenja Moodle
Sažetak: Krajnji cilj glazbene nastave je estetski odgoj djeteta, odnosno razvijanje pozitivnih stavova prema glazbi i razvijanje kriterija za vrednovanje glazbenih ostvarenja. Slušanje je aktivnost glazbene nastave koja u najvećoj mjeri pridonosi ostvarenju navedenog cilja. Glazbena priča Peća i vuk, Sergeja Prokofjeva, didaktička je priča pomoću koje učenici upoznaju velik broj instrumenata simfonijskog orkestra. Imajući u vidu trajanje priče od oko 30 minuta i, s tim u vezi, metodičke probleme u vezi njene realizacije u nastavi, u radu je prikazano oblikovanje priče u sustavu e-učenja Moodle. Riječ je o web aplikaciji kojoj se pristupa putem web preglednika s bilo kojeg računala koje ima pristup Internetu. Glazbena priča oblikovana je prema modelu Analysis Design Develop Implement Evaluate (ADDIE) koji se odvija unutar definiranih faza, a ne sugerira određene teorije učenja. Autorice sugeriraju mogućnost implementacije i vrednovanja oblikovanih sadržaja u nastavnom procesu.
glazbena nastava; glazbena priča; model ADDIE; sustav Moodle
nije evidentirano
engleski
Instructional design of the music story Peter and the Wolf in the Moodle e-learning system
nije evidentirano
music teaching; music story; ADDIE model; system Moodle
nije evidentirano
Podaci o prilogu
44-53.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja. V. simpozij: IKT u odgoju i obrazovanju
Dumančić, Mario ; Zovko, Vatroslav
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7210-83-0
Podaci o skupu
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja
predavanje
13.04.2015-15.04.2015
Opatija, Hrvatska