Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Oblikovanje glazbene priče Peća i Vuk u sustavu e-učenja Moodle (CROSBI ID 623361)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Tomaš, Suzana ; Dobrota, Snježana Oblikovanje glazbene priče Peća i Vuk u sustavu e-učenja Moodle // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja. V. simpozij: IKT u odgoju i obrazovanju / Dumančić, Mario ; Zovko, Vatroslav (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 44-53

Podaci o odgovornosti

Tomaš, Suzana ; Dobrota, Snježana

hrvatski

Oblikovanje glazbene priče Peća i Vuk u sustavu e-učenja Moodle

Sažetak: Krajnji cilj glazbene nastave je estetski odgoj djeteta, odnosno razvijanje pozitivnih stavova prema glazbi i razvijanje kriterija za vrednovanje glazbenih ostvarenja. Slušanje je aktivnost glazbene nastave koja u najvećoj mjeri pridonosi ostvarenju navedenog cilja. Glazbena priča Peća i vuk, Sergeja Prokofjeva, didaktička je priča pomoću koje učenici upoznaju velik broj instrumenata simfonijskog orkestra. Imajući u vidu trajanje priče od oko 30 minuta i, s tim u vezi, metodičke probleme u vezi njene realizacije u nastavi, u radu je prikazano oblikovanje priče u sustavu e-učenja Moodle. Riječ je o web aplikaciji kojoj se pristupa putem web preglednika s bilo kojeg računala koje ima pristup Internetu. Glazbena priča oblikovana je prema modelu Analysis Design Develop Implement Evaluate (ADDIE) koji se odvija unutar definiranih faza, a ne sugerira određene teorije učenja. Autorice sugeriraju mogućnost implementacije i vrednovanja oblikovanih sadržaja u nastavnom procesu.

glazbena nastava; glazbena priča; model ADDIE; sustav Moodle

nije evidentirano

engleski

Instructional design of the music story Peter and the Wolf in the Moodle e-learning system

nije evidentirano

music teaching; music story; ADDIE model; system Moodle

nije evidentirano

Podaci o prilogu

44-53.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja. V. simpozij: IKT u odgoju i obrazovanju

Dumančić, Mario ; Zovko, Vatroslav

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-83-0

Podaci o skupu

Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja

predavanje

13.04.2015-15.04.2015

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija