Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Praćenje i dokumentiranje likovnog stvaralaštva djece predškolske dobi (CROSBI ID 623364)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Novaković, Svetlana ; Tomljenović, Zlata ; Rončević, Anita Praćenje i dokumentiranje likovnog stvaralaštva djece predškolske dobi // Istraživanje paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja/Researching Paradigms of Childhood and Education / Prskalo, Ivan i drugi (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 56-64

Podaci o odgovornosti

Novaković, Svetlana ; Tomljenović, Zlata ; Rončević, Anita

hrvatski

Praćenje i dokumentiranje likovnog stvaralaštva djece predškolske dobi

U razvojno-procesnom planiranju likovnih aktivnosti, kojemu je okvir ideja o kompetentnom djetetu, primarna uloga odgojitelja je pažljivo promatranje, slušanje i prikupljanje raznovrsne dokumentacije koja mu pomaže u razumijevanju procesa učenja djece. Kontinuirano praćenje dječjih aktivnosti, precizno i sistematično prikupljanje dokumentacijskoga gradiva (korištenjem različitih tehnika dokumentiranja) te njegova interpretacija omogućuju cjeloviti uvid u tijek likovno-kreativnog procesa i neiscrpan su izvor ideja za daljnje planiranje likovnih aktivnosti. Dokumentacija pruža djeci ponovni uvid u ono što su radili i govorili, omogućuje konstrukciju novih znanja na temelju kritičkoga osvrta na vlastiti rad i komunikacije s vršnjacima i odraslima. U tom kontekstu dokumentacija predstavlja važno sredstvo informiranja roditelja o dječjem razvoju, interesima i potrebama te sredstvo profesionalnog razvoja odgojitelja. U istraživanju, u koje je bilo uključeno 207 odgojitelja, zanimalo nas je kako odgojitelji prate i dokumentiraju likovne aktivnosti djece. Rezultati istraživanja odnose se na učestalost i načine dokumentiranja tijeka likovno- kreativnih aktivnosti i dječjih likovnih radova. Cilj istraživanja također je bio utvrditi postoje li statistički značajne razlike između odgojitelja u učestalosti dokumentiranja tijeka likovno-kreativnih aktivnosti s obzirom na stupanj obrazovanja i godine radnog iskustva.

dokumentiranje; likovne aktivnosti djece predškolske dobi; opažanje; praćenje

nije evidentirano

engleski

Monitoring and documentation of preeschool childrens' visual art creation

nije evidentirano

documenting; visual art activities for children of preschool age; observation; monitoring

nije evidentirano

Podaci o prilogu

56-64.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Istraživanje paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja/Researching Paradigms of Childhood and Education

Prskalo, Ivan i drugi

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-80-9

Podaci o skupu

Istraživanje paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja: IV simpozij: Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi

predavanje

13.04.2015-15.04.2015

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija