Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Die Textgestaltung bei Sportwerbung (CROSBI ID 218063)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Omrčen, Darija Die Textgestaltung bei Sportwerbung // KDV info, 10 (2000), 18; 92-101

Podaci o odgovornosti

Omrčen, Darija

njemački

Die Textgestaltung bei Sportwerbung

Cilj svake marketinške strategije je tako plasirati proizvod ili uslugu na tržište da se prodavaču osigura profit. Tome može doprinijeti jasna marketinška strategija koja, između ostaloga, obuhvaća postavljanje zadaća vezanih za marketinški splet. U ovome su radu analizirani tekstualni dijelovi deset reklamnih oglasa iz sportskih časopisa POSEDOWN, SPORTS, TENNIS MAGAZIN, Marathon LAUFSPORT i BRAVO SPORT i deset sportskih reklama s DSFa (Deutsches Sportfernsehen) koje su se na tom njemačkom sportskom televizijskom kanalu prikazivale tijekom listopada 2000. U odabranim reklamama u kojima je reklamirani proizvod bio sportski proizvod analizirao se njihov tekstualni dio te su zaključno dana obilježja toga dijela reklamnih poruka. Zaključeno je kako postoje određeni principi koji su zajednički svim analiziranim reklamama, a to su jasnoća izraza, izražajnost, melodičnost i uvjerljivost.

Text ; Sport ; Werbung

nije evidentirano

engleski

Text structuring in sports commercials

nije evidentirano

text ; sport ; sports advertisements and commercials

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (18)

2000.

92-101

objavljeno

1332-2834

2975-4305

Povezanost rada

Filologija, Kineziologija