Die Textgestaltung bei Sportwerbung (CROSBI ID 218063)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Omrčen, Darija
njemački
Die Textgestaltung bei Sportwerbung
Cilj svake marketinške strategije je tako plasirati proizvod ili uslugu na tržište da se prodavaču osigura profit. Tome može doprinijeti jasna marketinška strategija koja, između ostaloga, obuhvaća postavljanje zadaća vezanih za marketinški splet. U ovome su radu analizirani tekstualni dijelovi deset reklamnih oglasa iz sportskih časopisa POSEDOWN, SPORTS, TENNIS MAGAZIN, Marathon LAUFSPORT i BRAVO SPORT i deset sportskih reklama s DSFa (Deutsches Sportfernsehen) koje su se na tom njemačkom sportskom televizijskom kanalu prikazivale tijekom listopada 2000. U odabranim reklamama u kojima je reklamirani proizvod bio sportski proizvod analizirao se njihov tekstualni dio te su zaključno dana obilježja toga dijela reklamnih poruka. Zaključeno je kako postoje određeni principi koji su zajednički svim analiziranim reklamama, a to su jasnoća izraza, izražajnost, melodičnost i uvjerljivost.
Text ; Sport ; Werbung
nije evidentirano
engleski
Text structuring in sports commercials
nije evidentirano
text ; sport ; sports advertisements and commercials
nije evidentirano