Uporaba potpomognute komunikacije kod roditelja djece s razvojnim teškoćama (CROSBI ID 395167)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Petric, Ivna
Ivšac Pavliša, Jasmina
hrvatski
Uporaba potpomognute komunikacije kod roditelja djece s razvojnim teškoćama
Podaci o uporabi potpomognute komunikacije kod roditelja djece s razvojnim teškoćama u Republici Hrvatskoj nisu poznati. Za potrebe ovog istraživanja analizirani su upitnici koji su dio projekta ''Kompetencijska mreža zasnovana na informacijsko-komunikacijskim tehnologijama za inovativne usluge namijenjene osobama sa složenim komunikacijskim potrebama'' (ICT-AAC). Cilj ovog istraživanja bio je prikupiti podatke o: a) grupama djece koja koriste potpomognutu komunikaciju u interakciji s roditeljima, b) tehnikama potpomognute komunikacije koje se najčešće koriste, c) kontekstu u kojem se potpomognuta komunikacija najčešće koristi, d) svrhama za koje se potpomognuta komunikacija koristi. Većina roditelja upoznata je s potpomognutom komunikacijom i veliki broj njih koristi tehnike potpomognute komunikacije u svakodnevnoj interakciji s djetetom. Roditelji najviše koriste tehnike potpomognute komunikacije bez pomagala, tj. geste, a najmanje koriste isključivo niskotehnološka pomagala. Više koriste potpomognutu komunikaciju kod kuće nego u različitim ustanovama koje djeca pohađaju. Najviše se koristi u svrhu komunikacije i u svakodnevnim aktivnostima, a rijetko u svrhu učenja.
potpomognuta komunikacija; roditelji; zastupljenost; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
The Use of Augmentative and Alternative Communication in Parents of Children with Developmental Disabilities
nije evidentirano
augmentative and alternative communication; parents; representation; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
05.05.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb