Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uporaba potpomognute komunikacije kod roditelja djece s razvojnim teškoćama (CROSBI ID 395167)

Ocjenski rad | diplomski rad

Petric, Ivna Uporaba potpomognute komunikacije kod roditelja djece s razvojnim teškoćama / Ivšac Pavliša, Jasmina (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2015

Podaci o odgovornosti

Petric, Ivna

Ivšac Pavliša, Jasmina

hrvatski

Uporaba potpomognute komunikacije kod roditelja djece s razvojnim teškoćama

Podaci o uporabi potpomognute komunikacije kod roditelja djece s razvojnim teškoćama u Republici Hrvatskoj nisu poznati. Za potrebe ovog istraživanja analizirani su upitnici koji su dio projekta ''Kompetencijska mreža zasnovana na informacijsko-komunikacijskim tehnologijama za inovativne usluge namijenjene osobama sa složenim komunikacijskim potrebama'' (ICT-AAC). Cilj ovog istraživanja bio je prikupiti podatke o: a) grupama djece koja koriste potpomognutu komunikaciju u interakciji s roditeljima, b) tehnikama potpomognute komunikacije koje se najčešće koriste, c) kontekstu u kojem se potpomognuta komunikacija najčešće koristi, d) svrhama za koje se potpomognuta komunikacija koristi. Većina roditelja upoznata je s potpomognutom komunikacijom i veliki broj njih koristi tehnike potpomognute komunikacije u svakodnevnoj interakciji s djetetom. Roditelji najviše koriste tehnike potpomognute komunikacije bez pomagala, tj. geste, a najmanje koriste isključivo niskotehnološka pomagala. Više koriste potpomognutu komunikaciju kod kuće nego u različitim ustanovama koje djeca pohađaju. Najviše se koristi u svrhu komunikacije i u svakodnevnim aktivnostima, a rijetko u svrhu učenja.

potpomognuta komunikacija; roditelji; zastupljenost; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

The Use of Augmentative and Alternative Communication in Parents of Children with Developmental Disabilities

nije evidentirano

augmentative and alternative communication; parents; representation; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

05.05.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija