Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usvajanje engleskoga jezika kao inoga te hrvatskoga jezika kao materinskoga u mlađoj školskoj dobi (CROSBI ID 623829)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Berbić Kolar, Emina ; Đurić, Tanja Usvajanje engleskoga jezika kao inoga te hrvatskoga jezika kao materinskoga u mlađoj školskoj dobi // Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja / Udier, Sanda Lucija ; Cergol Kovačević, Kristina (ur.). Zagreb: Srednja Europa, 2015. str. 247-269

Podaci o odgovornosti

Berbić Kolar, Emina ; Đurić, Tanja

hrvatski

Usvajanje engleskoga jezika kao inoga te hrvatskoga jezika kao materinskoga u mlađoj školskoj dobi

Rad se bavi istraživanjem procesa ovladavanja engleskim kao prvim stranim jezikom te hrvatskim kao materinskim u mlađoj školskoj dobi. Djeca u ranoj dobi postaju višejezični govornici, kreću u školu govoreći zavičajni idiom, a zatim uče hrvatski standardni te hrvatski jezik.

materinski jezik ; strani jezik ; hrvatski jezik ; engleski jezik ; učenici mlađih razreda

nije evidentirano

engleski

The acquisition of English as a second language and Croatian as a mother tongue in early language learning

nije evidentirano

mother tongue ; foreign language ; Croatian ; English ; younger pupils

nije evidentirano

Podaci o prilogu

247-269.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja

Udier, Sanda Lucija ; Cergol Kovačević, Kristina

Zagreb: Srednja Europa

978-953-7963-27-9

Podaci o skupu

Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja

predavanje

25.04.2015-27.04.2015

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija