Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komparativni pristup kurikuluma pedagoške izobrazbe učitelja (CROSBI ID 623881)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Đuranović, Marina Komparativni pristup kurikuluma pedagoške izobrazbe učitelja // Sedmi dani Mate Demarina-Prema suvremenoj školi / Šagud, Mirjana (ur.). Petrinja: Visoka učiteljska škola u Petrinji, 2006. str. 63-74

Podaci o odgovornosti

Đuranović, Marina

hrvatski

Komparativni pristup kurikuluma pedagoške izobrazbe učitelja

Novo, postmoderno društvo koje se stvara pred školu i učitelja postavlja vrlo teške i kompleksne zadatke. Jesu li učitelji osposobljeni odgovoriti izazovima novog vremena? Svrha ovog rada je da se analizirajući kurikulum pedagoške izobrazbe učitelja razredne nastave u Hrvatskoj i komparirajući ga s kurikulumom pedagoške izobrazbe učitelja u Francuskoj, Njemačkoj, Sloveniji, Austriji i Italiji, pokušaju dati smjernice za izradu novog, učinkovitijeg kurikuluma pedagoške izobrazbe naših učitelja. Analiza kurikuluma pedagoške izobrazbe učitelja u Hrvatskoj i navedenim europskim zemljama ukazuje na potrebu njegove reorganizacije i redizajniranja, jer je on još uvijek u većini zemalja krut i nefleksibilan. Iznimku u ovom slučaju čini Njemačka koja ima nešto fleksibilniji kurikulum kojim studenti imaju mogućnost izbora pedagoških kolegija te na taj način utječu na oblikovanje svog obrazovnog profila. Kurikulum pedagoške izobrazbe učitelja mora biti mnogo fleksibilniji, otvoreniji, pružiti studentima kvalitetna i upotrebljiva znanja, senzibilizirati ih za odabranu profesiju, te omogućiti svakom studentu razvoj svih njegovih sposobnosti.

kurikulum; obrazovanje; učitelj; inovativnost; razvitak; promjena

nije evidentirano

engleski

Comparative approach of the curriculum in pedagogic education of teachers

nije evidentirano

curriculum; education; teacher; innovation; development; changes

nije evidentirano

Podaci o prilogu

63-74.

2006.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Sedmi dani Mate Demarina-Prema suvremenoj školi

Šagud, Mirjana

Petrinja: Visoka učiteljska škola u Petrinji

953-99121-7-2

Podaci o skupu

Prema suvremenoj školi

predavanje

21.09.2006-22.09.2006

Petrinja, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija