Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Korektnost kao ključ uspješne interakcije na medijskoj sceni. (CROSBI ID 624081)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Čokić, Dženeta ; Mindoljević Drakulić, Aleksandra Korektnost kao ključ uspješne interakcije na medijskoj sceni. // Psihologija, mediji, etika. Zagreb, 2008

Podaci o odgovornosti

Čokić, Dženeta ; Mindoljević Drakulić, Aleksandra

hrvatski

Korektnost kao ključ uspješne interakcije na medijskoj sceni.

Mediji su prije svega sredstvo masovne komunikacije te su i posrednici u prenošenju informacija široj javnosti. U kontekstu sve većeg zanimanja te javnosti za psihologiju, interakcija dviju profesija – novinara i psihologa – sve je intenzivnija, i ne samo za potrebe stručnih ili specijaliziranih medija. Krene li se od postavke da do te interakcije dolazi kako bi se javnosti dale korisne informacije, nužna je međusobna korektnost ; ukoliko novinari u osjetljivo područje psihologije ne ulaze sa senzacionalističkim nakanama, a psiholozi na jednostavan i razumljiv način izraze svoja znanja i iskustva kako ne bi dolazilo da intervencija laika koje mogu bitno mijenjati smisao, ona je zacijelo prisutna. Iako u njihovoj interakciji, kao uostalom i u mnogim drugim, često dođe i do nesporazuma, korektnost je ta koja osigurava neokaljan dignitet i novinarima i psiholozima, a o koristi publike da i ne govorimo.

mediji; korektnost; psihologija

nije evidentirano

engleski

Fairness as a Key to Successful Interaction on the Media Scene.

nije evidentirano

media; fairness; psychology

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Psihologija, mediji, etika

Zagreb:

Podaci o skupu

16. godišnja konferencija psihologa Hrvatske

predavanje

01.10.2008-04.10.2008

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija