IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi: zbornik radova (CROSBI ID 12886)
Urednička knjiga | zbornik radova s konferencije
Podaci o odgovornosti
Opić, Siniša ; Matijević, Milan
hrvatski
IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi: zbornik radova
Ovaj Zbornik je organiziran kao dio programa istraživačkih aktivnosti Učiteljskoga fakulteta u Zagrebu koji financira Hrvatska zaklada za znanost u okviru znanstvenog projekta Nastava i škola za net generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnim i srednjim školama. Na poziv organizatora ove međunarodne konferencije odazvali su se svojim istraživačkim radovima učitelji iz primarnog i sekundarnog obrazovanja te sveučilišni nastavnici i istraživači školskih i pedagoških pitanja iz četrnaest država: Albanija, Austrija, Brazil, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Finska, Hrvatska, Kosovo, Makedonija, Njemačka, Poljska, Rumunjska, Slovenija, Srbija. Ovaj je simpozij prilika za kritičku analizu svih varijabli nastave u osnovnim i srednjim školama ; procjenu primjerenosti obrazovne sredine i okoline za učenje pripadnika net-generacije, prezentiranje zanimljivih pedagoških projekata koji su organizirani u osnovnim i srednjim školama te prezentiranje rezultata istraživanja u primarnom i sekundarnom obrazovanju. Središnje pitanja kojima se bavi većina autora odnose se na kurikularne promjene odnosno na unturanju reformu nastave. Autori su uvažili preporuke organizatora konferencije te ponudili za prezentaciju radove koji se bave pitanjima glavnih subjekata koji sudjeluju u organizaciji škole i nastave: učenici, učitelji i roditelji te pitanjima uređenja i opremanja obrazovne sredine u kojoj se organiziraju poučavanje i učenje. Posebno se ističe veći broj naslova koji se odnose na obogaćivanje nastave digitalnim medijima: facebook, pametni telefoni, blog, društvene mreže u nastavi i školi itd. Veći broj autora sugerira istraživanje i modeliranje škole i nastave za budućnost, a koje bi trebale uvažavati karakteristike i stilove življenja i učenja pripadnika net generacija koje ovih godina ulaze u školski sustav.
demokratizacija obrazovanja; inkluzivno obrazovanje; odgojne kvalitete net generacije; konstruktivističko e-učenje; kreativno učenje; poduzetničko obrazovanje; ocjenjivanje učenika i obrazovnih ishoda; udžbenik; školska fobija i drugi psihološka pitanja sudjelovanja učenika u nastavi; daroviti učenici u nastavi i školi; metodologija istraživanja; karakteristike net generacije; konstruktivizam
nije evidentirano
engleski
4th Symposium; School for Net-generation: Internal Reform of Primary and Secondary School Education: Book of Selected Papers
nije evidentirano
democratization of education; inclusive education; educational quality net generation; constructivist; e-learning; creative learning; entrepreneurship education; student assessment and learning outcomes; textbook; school phobias and other psychological issues of participation of students in learning; gifted students in the classroom and the school; the research methodology; the characteristics of the net generation; constructivism
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2015.
978-953-7210-82-3
726
objavljeno