Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osnove edukacijskog uključivanja, Škola po mjeri svakog djeteta je moguća (CROSBI ID 746310)

Urednička knjiga | udžbenik | domaća recenzija

• Obrazovni materijal (visoko obrazovanje )

Osnove edukacijskog uključivanja, Škola po mjeri svakog djeteta je moguća / Igrić, Ljiljana (ur.) Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2015

Podaci o odgovornosti

Igrić, Ljiljana i suradnici

Igrić, Ljiljana

hrvatski

Osnove edukacijskog uključivanja, Škola po mjeri svakog djeteta je moguća

Knjigom Osnove edukacijskog uključivanja autori na jednom mjestu pružaju čitateljima neophodne spoznaje o odgoju i obrazovanju u uvjetima škole, koja je jednako dostupna svoj djeci, odnosno o školi koja se danas naziva inkluzivnom školom ili školom za sve. Uključivanje svih učenika u školu svoje lokalne sredine razmatra se sa stanovišta obogaćivanja, jer raznolikost školskih razreda nudi izazove i prilike obogaćenog konteksta učenja, koji odgovara raznolikosti u našem svakodnevnom životu. Namijenjena je studentima koji su se opredijelili da postanu stručnjaci u odgoju i obrazovanju, bilo edukacijsko- rehabilitacijski stručnjaci ili učitelji, profesori, pedagozi ili psiholozi. U deset tematski i pristupom različitih poglavlja sadržane su informacije koje mogu biti koristan udžbenički materijal studentima preddiplomskog, diplomskog ili poslijediplomskog studija. Autori su sveučilišni profesori i stručnjaci s velikim iskustvom u odgoju i obrazovanju ili u istraživanjima i zastupanju politike socijalne pravednosti u pristupu osobama s invaliditetom i djeci s teškoćama. Uz hrvatske autore, koji su sami sudjelovali u stvaranju uvjeta za školu za sve u Hrvatskoj od početaka takozvane integracije djece s teškoćama, svoj su doprinos ovom djelu dale i autorice s uglednih sveučilišta iz država koje prednjače u procesima odgojno-obrazovne inkluzije (Engleska, Norveška i Kanada). Budući Hrvatska nema još dovoljno iskustva u organiziranju škola koje će odgovarati svima, počevši od metoda poučavanja do rukovođenja školom, neka su poglavlja posvećena upravo upoznavanju iskustava drugih država da bi njihova iskustva u istraživanjima i praksi mogli koristiti kao smjernice daljnjeg razvoja škole za sve u Hrvatskoj. S druge strane kroz pregled vlastitih istraživanja urednice ove knjige i njenih suradnika može se pratiti razvoj istraživanja i prakse na području inkluzije u Hrvatskoj. Prilikom pristupanja pisanju ove knjige namjera autora je bila dati doprinos podizanju razine informiranosti i spoznaja na planu odgojno- obrazovnog uključivanja u Hrvatskoj, posebno budućih nositelja razvoja u školstvu, a sadašnjih studenata. Knjiga može posebno biti od koristi u cijeloživotom obrazovanju sadašnjih odgojno- obrazovnih djelatnika i doprinijeti razvoju njihovih profesionalnih kompetencija za osuvremenjivanje hrvatske škole.

inkluzivno obrazovanje ; prava osoba s invaliditetom ; inkluzivna škola ; inkluzivno poučavanje ; individualni edukacijski plan ; procjena za školsko učenje ; inkluzivno istraživanje ; asistenti u nastavi ; mobilni stručni tim

nije evidentirano

engleski

Introduction to Educational Inslusion- School for Every Child

nije evidentirano

inclusive education ; rights of persons with disabilities ; inclusive school ; inclusive teaching ; Individual educational plan ; assessment in inclusive education ; inclusive research ; teaching assistant ; mobile proffessional team

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga

2015.

978-953-0-31593-8

393

objavljeno

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija, Psihologija, Sociologija