Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Značajke tržišnog natjecanja u softverskoj industriji Republike Hrvatske (CROSBI ID 218528)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Rupčić, Nataša ; Kurjaković, Marina Značajke tržišnog natjecanja u softverskoj industriji Republike Hrvatske // Praktični menadžment, 5 (2014), 1; 29-40

Podaci o odgovornosti

Rupčić, Nataša ; Kurjaković, Marina

hrvatski

Značajke tržišnog natjecanja u softverskoj industriji Republike Hrvatske

Softverska industrija ima stratešku važnost za razvoj Republike Hrvatske samostalno, ali i kao pokretačka industrija za razvoj ostalih industrija. Ona uključuje poduzeća za razvoj, izradu i održavanje softverskih rješenja. Cilj ovoga istraživanja je utvrditi značajke softverske industrije, istražiti i analizirati čimbenike koji utječu na njenu tržišnu strukturu te utvrditi njen profitni potencijal. Na toj osnovi moguće je donijeti učinkovite poslovne odluke vezane za donošenje strategije u svrhu povećanja konkurentnosti. Tržišna struktura neke industrije obuhvaća čimbenike kao što su broj poduzeća koja djeluju na nekom tržištu, relativna veličina poduzeća, tehnološki, troškovni i tržišni uvjeti te stupanj jednostavnosti ulaska u neku industriju. Problem istraživanja odnosi se stoga na analizu čimbenika tržišne strukture softverske industrije Republike Hrvatske koji služe kao temelj donošenja menadžerskih odluka. Radna hipoteza glasi: sustavnim proučavanjem tržišne strukture, ponašanja i performansa poduzeća softverske industrije Republike Hrvatske moguće je predložiti mjere radi povećanja uspješnosti poslovanja poduzeća i unaprjeđivanja njihove konkurentnosti. Kako bi unaprijedila performanse i konkurentnu poziciju, poduzeća softverske industrije Republike Hrvatske trebaju se usmjeriti ka podizanju operativne učinkovitosti te razvijanju strategije kojom će unaprjeđivati inovacijski potencijal i na njemu temeljenu proizvodnu diferencijaciju.

tržišna struktura ; softverska industrija ; menadžersko odlučivanje

nije evidentirano

engleski

Characteristics of market competition in the software industry in the Republic of Croatia

nije evidentirano

market structure ; software industry ; managerial decision making

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (1)

2014.

29-40

objavljeno

1847-8107

1849-0689

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice