Promocija (CROSBI ID 54177)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Tkalac Verčič, Ana
hrvatski
Promocija
Knjiga obrađuje marketing kao apsolutno univerzalnu poslovnu koncepciju koju mogu i trebaju primjenjivati sva poduzeća i organizacije bez obzira na veličinu, djelatnost ili zemlju podrijetla. Strukturirana je tako da se kroz četiri tematske cjeline (Priroda marketinga, Analiza tržišnih prilika, Marketinški miks, Planiranje, kontrola i organizacija marketinških aktivnosti) čitatelja upozna s temeljnim znanjima o marketingu - različitim teorijama, metodama, tehnikama, sredstvima, praksama, procedurama i iskustvima. Knjiga nudi razumljiv okvir i odgovarajuće pristupe za analiziranje marketinga. Pojedina su područja marketinga obradili autori, koji su za njih specijalizirani stručnjaci i znanstvenici, ali i uvaženi sveučilišni nastavnički autoriteti.
promocija, marketing
nije evidentirano
engleski
Promotion
nije evidentirano
promotion, marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
209-244.
objavljeno
Podaci o knjizi
Osnove marketinga
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
Zagreb: Adverta
2007.
978-953-99712-2-7