Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Promocija (CROSBI ID 54177)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Tkalac Verčič, Ana Promocija // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.). Zagreb: Adverta, 2007. str. 209-244

Podaci o odgovornosti

Tkalac Verčič, Ana

hrvatski

Promocija

Knjiga obrađuje marketing kao apsolutno univerzalnu poslovnu koncepciju koju mogu i trebaju primjenjivati sva poduzeća i organizacije bez obzira na veličinu, djelatnost ili zemlju podrijetla. Strukturirana je tako da se kroz četiri tematske cjeline (Priroda marketinga, Analiza tržišnih prilika, Marketinški miks, Planiranje, kontrola i organizacija marketinških aktivnosti) čitatelja upozna s temeljnim znanjima o marketingu - različitim teorijama, metodama, tehnikama, sredstvima, praksama, procedurama i iskustvima. Knjiga nudi razumljiv okvir i odgovarajuće pristupe za analiziranje marketinga. Pojedina su područja marketinga obradili autori, koji su za njih specijalizirani stručnjaci i znanstvenici, ali i uvaženi sveučilišni nastavnički autoriteti.

promocija, marketing

nije evidentirano

engleski

Promotion

nije evidentirano

promotion, marketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

209-244.

objavljeno

Podaci o knjizi

Osnove marketinga

Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Zagreb: Adverta

2007.

978-953-99712-2-7

Povezanost rada

Ekonomija