Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uvod u inkluzivnu edukaciju (CROSBI ID 54181)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Igrić, Ljiljana Uvod u inkluzivnu edukaciju // Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća / Igrić, Ljiljana (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2015. str. 3-50

Podaci o odgovornosti

Igrić, Ljiljana

hrvatski

Uvod u inkluzivnu edukaciju

Odgoj i obrazovanje djece s teškoćama postalo je ponovo na kraju dvadesetog stoljeća veliki izazov u svijetu i u Hrvatskoj, jer je praksa specijalnog obrazovanja pokazala niz nedostataka. Porasla je svijest društva o diskriminaciji djece s teškoćama u obrazovanju te su se tražili putevi njihovog uključivanja u obrazovanje zajedno s ostalim vršnjacima. Pojmovno razlikovanje integracije i inkluzije je jedan od pokazatelja prepreka na koje nailazi „obrazovanje za sve“. Razvoj obrazovnog uključivanja krenuo je prvo putem na kojem je bilo mnogo iznimaka i utvrđivanja kategorija djece koja se mogu i kategorija koje se ne mogu uključiti, a takav put ne može osigurati jednakost u pristupačnosti obrazovanju za svu djecu. Provedba edukacijske inkluzije moguća je samo uz društvene promjene i to od državne razine do razine svake lokalne škole. Ovaj proces je determiniran i povijesnim razvojem obrazovanja djece s teškoćama u svakoj zemlji, ali i procesima reguluranja prava osoba s invaliditetom i prava djece općenito na međunarodnoj razini. U edukacijsku inkluziju važno je ugraditi dosadašnje spoznaje razvojnih teorija i drugih relevantnih istraživanja koja mogu omogućiti učinkovitije obrazovanje sve djece.

djeca s teškoćama, integracija, inkluzija, teorijske osnove inkluzije, perspektiva obogaćivanja

nije evidentirano

engleski

Introduction to inclusive education

nije evidentirano

children with disabilities, integration, inclusion, theoretical approach to inclusion, perspective of empowerment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

3-50.

objavljeno

Podaci o knjizi

Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća

Igrić, Ljiljana

Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga

2015.

978-953-0-31593-8

Povezanost rada

Sociologija, Psihologija, Pedagogija