Educational practice and diversity (CROSBI ID 54190)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Igrić, Ljiljana
engleski
Educational practice and diversity
Uz pokret za prava sve djece na jednakost u dostupnosti obrazovanju i primjenu spoznaja iz psihologije odgoja i obrazovanja postepeno se razvija praksa odgoja i obrazovanja, koja vodi računa o različitosti među učenicima. Procesu razvoja inkluzivne škole doprinijela su istraživanja o inkluziji iz perspektive njenih ključnih dionika učitelja, roditelja i učenika te istraživanja o primjeni raznih modela potpore školi za provedbu inklkuzije. Pri tome se ističe da je za ostvarivanje inkluzije, nakon istraživanja i rasprava o strategijama prilagodbe škole u zadnjih dvadeset godina prošlog stoljeća, ključno usmjeriti se na rasprave o prihvaćanju filozofije inkluzije. Svjesnost o važnosti konteksta u kojem se odvija nastava, od razreda do škole u cjelini, potiče niz strategija kako bi škola postala ugodno mjesto boravka svim njenim članovima, pri čemu se posebno naglašava uloga suradničkog poučavanja. U tom smjeru su i nastojanja da pristupi i metode specijalnih edukatora (edukacijsko- rehabilitaciskih stručnjaka) i redovnih nastavnika postanu kroz njihovu usku suradnju sastavni dio svake škole u lokalnoj zajednici.
inclusive education researches, fostering diversity, classroom atmosphere, collaborative teaching
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
76-120.
objavljeno
Podaci o knjizi
Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća
Igrić, Ljiljana
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga
2015.
978-953-0-31593-8