Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Educational practice and diversity (CROSBI ID 54190)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Igrić, Ljiljana Educational practice and diversity // Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća / Igrić, Ljiljana (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2015. str. 76-120

Podaci o odgovornosti

Igrić, Ljiljana

engleski

Educational practice and diversity

Uz pokret za prava sve djece na jednakost u dostupnosti obrazovanju i primjenu spoznaja iz psihologije odgoja i obrazovanja postepeno se razvija praksa odgoja i obrazovanja, koja vodi računa o različitosti među učenicima. Procesu razvoja inkluzivne škole doprinijela su istraživanja o inkluziji iz perspektive njenih ključnih dionika učitelja, roditelja i učenika te istraživanja o primjeni raznih modela potpore školi za provedbu inklkuzije. Pri tome se ističe da je za ostvarivanje inkluzije, nakon istraživanja i rasprava o strategijama prilagodbe škole u zadnjih dvadeset godina prošlog stoljeća, ključno usmjeriti se na rasprave o prihvaćanju filozofije inkluzije. Svjesnost o važnosti konteksta u kojem se odvija nastava, od razreda do škole u cjelini, potiče niz strategija kako bi škola postala ugodno mjesto boravka svim njenim članovima, pri čemu se posebno naglašava uloga suradničkog poučavanja. U tom smjeru su i nastojanja da pristupi i metode specijalnih edukatora (edukacijsko- rehabilitaciskih stručnjaka) i redovnih nastavnika postanu kroz njihovu usku suradnju sastavni dio svake škole u lokalnoj zajednici.

inclusive education researches, fostering diversity, classroom atmosphere, collaborative teaching

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

76-120.

objavljeno

Podaci o knjizi

Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća

Igrić, Ljiljana

Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga

2015.

978-953-0-31593-8

Povezanost rada

Sociologija, Psihologija, Pedagogija