Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mogućnosti integracije učeničkih zadruga i socijalnog poduzetništva u obrazovnom procesu (CROSBI ID 624534)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Tkalec, Zdravko ; Quien, Maja ; Posavec, Zvjezdana Mogućnosti integracije učeničkih zadruga i socijalnog poduzetništva u obrazovnom procesu // ˝Učenje za poduzetništvo˝ Znanstveni časopis ICEL3 konferencije / Tafra, Vitomir (ur.). Zagreb: Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, 2013. str. 54-61

Podaci o odgovornosti

Tkalec, Zdravko ; Quien, Maja ; Posavec, Zvjezdana

hrvatski

Mogućnosti integracije učeničkih zadruga i socijalnog poduzetništva u obrazovnom procesu

Učenička zadruga je oblik vannastavnih aktivnosti pomoću kojih učenici osnovnih i srednjih škola stječu stručna znanja, poslovne vještine i poduzetničke stavove. Osnivaju ih škole s ciljem proizvodnje i stvaranja nove vrijednosti odnosno stjecanja proizvodnih vještina i poslovne dobiti. Na taj način se sinergijski spajaju proizvodno-stručna znanja i vještine s poslovno-poduzetničkim. Nastava se održava na kreativan, interaktivan način, a kurikulum učeničke zadruge mora sadržavati planiranje i proizvodnju određenih roba/usluga, realizaciju proizvoda/usluga na tržištu te, uvažavajući principe ekonomije, i raspodjelu poslovne dobiti. Učenici će takvim metodičko- didaktičkim pristupom biti kompetentni za pokretanje vlastitog gospodarskog subjekta koji će biti profitabilan i tržišno održiv. Značajna komponenta u stjecanju tih i takvih oblika znanja je i socijalna održivost. Osim stručnih i poduzetničkih znanja, učenici će biti socijalno osjetljiviji, što znači da će tijekom poslovanja uvažavati važnost ekološke održivosti kao i socijalnih obveza. Interesantna je integracija koncepata socijalnog poduzetništva i učeničkih zadruga s obzirom na višestruke koristi dionika u smislu učenika, škole, lokalne zajednice i širih društvenih struktura. Socijalno poduzetništvo se odnosi na poslovni pothvat koji teži rješavanju društvenih problema i pitanja ali istovremeno je financijski održiv. U tom se smislu poduzetnik može gledati kao mudar i odlučan iskorištavatelj društvenih promjena i kretanja (Martin, Osberg, 2007).

metoda učenja; učenička zadruga; socijalno poduzetništvo; društveni problemi

nije evidentirano

engleski

Possibilities of Integration of Student Cooperatives and Social Entrepreneurship in the Education Process

nije evidentirano

learning method; school cooperative; social entrepreneurship; social problems

nije evidentirano

Podaci o prilogu

54-61.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

˝Učenje za poduzetništvo˝ Znanstveni časopis ICEL3 konferencije

Tafra, Vitomir

Zagreb: Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski

Podaci o skupu

Međunarodna konferencija učenja za poduzetništvo ICEL

predavanje

02.10.2013-03.10.2013

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano