Prostorne i razvojne mogućnosti kulturnog naslijeđa : Sažetci (CROSBI ID 12943)

Urednička knjiga | zbornik sažetaka s konferencije

Cultural Heritage – Possibilities for Spatial and Economic Development : Abstracts / Prostorne i razvojne mogućnosti kulturnog naslijeđa : Sažetci / Obad Šćitaroci, Mladen ; Krajnik, Damir ; Petrović Krajnik, Lea et al. (ur.) Zagreb: Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015

Obad Šćitaroci, Mladen ; Krajnik, Damir ; Petrović Krajnik, Lea ; Marić, Tamara ; Dundović, Boris

Božić, Nikša ; Dundović, Boris ; Huić, Irma ; Kranjčević, Jasenka ; Marić, Mara ; Marić, Tamara ; Matuhina, Nikola ; Mrđa, Ana ; Oberman, Tin ; Opalić, Boško ; Radić, Ksenija ; Rukavina, Marko ; Sopina, Ana ; Sorić, Sven

Prostorne i razvojne mogućnosti kulturnog naslijeđa : Sažetci

Polazište znanstvenoga skupa proizlazi iz istraživačkog projekta Heritage Urbanism (HERU), temelji se na stajalištu da naslijeđe ne smije biti samo spomenik prošlosti (zaštićeni objekt), već aktivan čimbenik (kreativan subjekt) suvremenoga života te kulturnog, društvenog, gospodarskog i prostornog razvoja zajednice. Uvažavajući važnost osnovnih kulturno-povijesnih istraživanja koja dovode do razvoja znanja o kulturnom naslijeđu, kao i prostorni kontekst kulturnoga naslijeđa, na skupu se planiraju tri tematske grupe izlaganja u kojima se očekuju prilozi usmjereni na kriterije, metode, modele i scenarije revitalizacije i unaprjeđenja kulturnoga naslijeđa, te na nove zahvate visoke vrsnoće kojima kulturno naslijeđe postaje čimbenik razvoja. Knjiga sažetaka podijeljena je u tri tematske grupe priopćenja: planiranje prostora naslijeđa, doživljaj naslijeđa i razvoj temeljen na naslijeđu.

planiranje prostora naslijeđa ; doživljaj naslijeđa ; razvoj temeljen na naslijeđu ; urbanizam naslijeđa

Cultural Heritage – Possibilities for Spatial and Economic Development : Abstracts

planning and heritage ; perceiving heritage ; development based on heritage ; heritage urbanism