Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Društvenim medijima do mobilizacije biračkog tijela na lokalnim izborima (CROSBI ID 624624)

Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Maretić, Meri ; Caktaš, Josipa ; Martinović, Drago Društvenim medijima do mobilizacije biračkog tijela na lokalnim izborima // Medijski dijalozi / Drašković, Mimo (ur.). 2015. str. 385-406

Podaci o odgovornosti

Maretić, Meri ; Caktaš, Josipa ; Martinović, Drago

hrvatski

Društvenim medijima do mobilizacije biračkog tijela na lokalnim izborima

Jedan od temeljnih ciljeva svih izbornih kampanja jest mobilizacija što većeg broja glasača te stjecanje njihova povjerenja. U predizbornim aktivnostima koje uključuju dobro planiranu i koordiniranu kampanju uloga društvenih medija može biti ključna za uspjeh u postizanju izbornih rezultata, uz uvjet da birači prepoznaju primljenu poruku. Politička događanja na lokalnoj razini te pripremljenost za komuniciranje s građanima korištenjem društvenih medija, daju doprinos aktivaciji glasača i jačanju interakcije kroz otvoreno, odgovorno i argumentirano komuniciranje. U radu su analizirane nestranačke kampanje: kandidatkinje grupe građana Marijane Puljak koja se na lokalnim izborima održanim 2013. godine prvi put natjecala na gradskoj razini za gradonačelnicu, a njena lista za Gradsko vijeće grada Splita (Republika Hrvatska) te kandidata Dalibora Ravića i Neovisne liste SOS Široki Brijeg za načelnika Općine, odnosno za Općinsko vijeće Širokog Brijega na izborima održanim 2012. godine (Bosna i Hercegovina). Nestranački i široj javnosti do tada nepoznati kandidati, koji su mobilizaciju birača temeljili na komunikaciji putem društvenih medija, postali su značajni sudionici u donošenju odluka predstavničkih tijela. Postignuti rezultati upućuju na činjenicu da se korištenjem prednosti novih medija u kratkom roku uspijeva mobilizirati biračko tijelo i ostvariti izborni rezultat prema postavljenom izbornom cilju.

društveni mediji ; nestranački kandidati i liste ; građani ; kampanja ; lokalni izbori

nije evidentirano

engleski

The use of social media for the electorate mobilization in the local elections

nije evidentirano

social media ; nonpartisan candidates and lists ; citizens ; campaigns ; local elections

nije evidentirano

Podaci o prilogu

385-406.

2015.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Medijski dijalozi

Drašković, Mimo

Cetinje: IVPE

1800-7074

Podaci o skupu

VIII. Crnogorski medijski dijalozi "Medijska (ne)pismenost"

poster

29.05.2015-31.05.2015

Pljevlja, Crna Gora

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti