Konceptualne mape i V-dijagrami u evaluaciji i ocjenjivanju znanja u obrazovanju (CROSBI ID 624628)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Juričić Devčić, Marija ; Topolovec, Velimir ; Mrkonjić, Ivan
hrvatski
Konceptualne mape i V-dijagrami u evaluaciji i ocjenjivanju znanja u obrazovanju
Vizualizacija podataka, informacija i znanja kao način reprezentacije služi kako za kreiranje, tako i za transfer, komunikaciju i korištenje znanja, te je stoga važna u području obrazovanja. Postoje brojni tipovi različitih grafičkih i drugih prikaza kao i strogih formalnih metoda i jezika za reprezentaciju znanja. Konceptualne mape su grafički alati za organizaciju i prezentiranje znanja. Primjena konceptualnih mapa noviji je način rada koji još uvijek nije zauzeo odgovarajuće mjesto u nastavnom procesu. U posljednje vrijeme susrećemo se sa znanstvenim radovima koji ispituju mogućnosti primjene konceptualnih mapa i V-dijagrama u evaluaciji i ocjenjivanju znanja. S obzirom da se ovakav pristup rijetko koristi, smatramo da bi trebalo potaknuti nastavnike i inovirati nastavni proces ovim postupcima. U ovom radu se opisuju konceptualne mape i V- dijagrami i njihova primjena u evaluaciji i ocjenjivanju znanja.
konceptualne mape; V-dijagrami; evaluacija znanja; ocjenjivanje; nastava; obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Concept maps and V-diagrams in knowledge evaluation and assessment in education
nije evidentirano
concept maps; V-diagrams; knowledge evaluation; assessment; teaching; education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
356-366.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogija, obrazovanje i nastava, svezak 1.
Hrvatić, Neven i dr.
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru
978-9958-16-023-3
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096