Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Konceptualne mape i V-dijagrami u evaluaciji i ocjenjivanju znanja u obrazovanju (CROSBI ID 624628)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Juričić Devčić, Marija ; Topolovec, Velimir ; Mrkonjić, Ivan Konceptualne mape i V-dijagrami u evaluaciji i ocjenjivanju znanja u obrazovanju // Pedagogija, obrazovanje i nastava, svezak 1. / Hrvatić, Neven i dr. (ur.). Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014. str. 356-366

Podaci o odgovornosti

Juričić Devčić, Marija ; Topolovec, Velimir ; Mrkonjić, Ivan

hrvatski

Konceptualne mape i V-dijagrami u evaluaciji i ocjenjivanju znanja u obrazovanju

Vizualizacija podataka, informacija i znanja kao način reprezentacije služi kako za kreiranje, tako i za transfer, komunikaciju i korištenje znanja, te je stoga važna u području obrazovanja. Postoje brojni tipovi različitih grafičkih i drugih prikaza kao i strogih formalnih metoda i jezika za reprezentaciju znanja. Konceptualne mape su grafički alati za organizaciju i prezentiranje znanja. Primjena konceptualnih mapa noviji je način rada koji još uvijek nije zauzeo odgovarajuće mjesto u nastavnom procesu. U posljednje vrijeme susrećemo se sa znanstvenim radovima koji ispituju mogućnosti primjene konceptualnih mapa i V-dijagrama u evaluaciji i ocjenjivanju znanja. S obzirom da se ovakav pristup rijetko koristi, smatramo da bi trebalo potaknuti nastavnike i inovirati nastavni proces ovim postupcima. U ovom radu se opisuju konceptualne mape i V- dijagrami i njihova primjena u evaluaciji i ocjenjivanju znanja.

konceptualne mape; V-dijagrami; evaluacija znanja; ocjenjivanje; nastava; obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Concept maps and V-diagrams in knowledge evaluation and assessment in education

nije evidentirano

concept maps; V-diagrams; knowledge evaluation; assessment; teaching; education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

356-366.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija, obrazovanje i nastava, svezak 1.

Hrvatić, Neven i dr.

Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru

978-9958-16-023-3

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija