Neverbalna komunikacija u poslovnom okruženju (CROSBI ID 395431)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Krasnić, Ana
Brajša-Žganec, Andreja
hrvatski
Neverbalna komunikacija u poslovnom okruženju
Tema diplomskog rada je neverbalna komunikacija u poslovnom okruženju. U uvodu se obrađuju osnovni pojmovi kao što su postavljanje problema istraživanja, predmet, svrha i cilj istraživanja te korištene istraživačke metode. U ovome su radu definirani i objašnjeni osnovni elementi neverbalne komunikacije, a to su neverbalna signalizacija (kinezika, mimika, paralingvistika, proksemika i vanjski izgled) i neverbalni znakovi (izrazi osjećaja, ilustratori, regulatori, amblemi i adaptori). Predmet istraživanja ovog rada jest pružanje osnovnih informacija o korištenju neverbalne komunikacije u poslovnom okruženju. Cilj istraživanja je naglasiti važnost neverbalne komunikacije i povezati neverbalnu komunikaciju s poslovnim uspjehom. Istraživanje je potvrdilo obje postavljene hipoteze, hipoteza 1: Govorničke vještine utječu na menadžersku uspješnost, i hipoteza 2: Neverbalna komunikacija ima jači utjecaj na sugovornika nego verbalna.
neverbalna komunikacija; neverbalna poruka; mimika; govor tijela; držanje tijela; pokreti rukama; kontakt očima; ritam govora; menadžer; govornik; sugovornik; poslovna uspješnost
nije evidentirano
engleski
Nonverbal communication in business
nije evidentirano
non-verbal communication; non-verbal messages; facial expressions; body language; posture; hand movements; eye contact; speech rhythm; manager; speaker; interlocutor; business success
nije evidentirano
Podaci o izdanju
73
20.05.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Zagreb, Hrvatska