Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Supervizija u inkluzivnoj edukaciji (CROSBI ID 54220)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Igrić, Ljiljana ; Cimperman, Robert ; Skelac, Mirela Supervizija u inkluzivnoj edukaciji // Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća / Igrić, Ljiljana (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2015. str. 340-358

Podaci o odgovornosti

Igrić, Ljiljana ; Cimperman, Robert ; Skelac, Mirela

hrvatski

Supervizija u inkluzivnoj edukaciji

Višegodišnje iskustvo u primjeni supervizije u odgoju i obrazovanju s ciljem poticanja razvoja „škole za sve“ pokazalo je pozitivne učinke. S jedne strane su se analizom sadržaja supervizije utvrdili ozbiljni problemi s kojima se susreću mobilni stručni timovi, koordinatori škola i asistenti u nastavi. Ne samo da su njihove teškoće uzrokovane novinom uloga u školstvu, nego i činjenicom o nizu prepreka u odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama u redovnoj školi, koje već predugo egzistiraju. To je u prvom redu nedostatak kontinuirane stručne podrške učiteljima i nedostatno cjeloživotno učenje odgojno-obrazovnih djelatnika, koje će doprinijeti inkluzivnoj edukaciji. S druge strane o korisnosti supervizije za mobilne stručne timove i asistente u nastavi govore rezultati evaluacije supervizijskih susreta. Zadovoljstvo polaznika i njihova procjena korisnosti za svakodnevni rad jasno ukazuju na potrebu supervizije kao sastavnog dijela obrazovnog sustava. U skladu sa stanovištem Pavlasa (2007.) supervizija pomaže uvođenju promjena u školstvo. Ona je potrebna svima i najboljim učiteljima s iskustvom i onima bez iskustva, nastavnicima i suradnicima u „burnout- u“, a ovim poglavljem se želio dati mali uvid u ulogu supervizije u razvoju nove, inkluzivne kulture škole u Hrvatskoj.

supervizija u obrazovanju, inkluzivno obrazovanje, mobilni stručni tim

nije evidentirano

engleski

Supervision in inclusive education

nije evidentirano

supervision in education, educational inclusion, mobile professional team

nije evidentirano

Podaci o prilogu

340-358.

objavljeno

Podaci o knjizi

Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća

Igrić, Ljiljana

Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga

2015.

978-953-0-31593-8

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija