Characteristics of media audiences and trust in media. (CROSBI ID 624835)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Čuvalo, Antonija
engleski
Characteristics of media audiences and trust in media.
U radu su opisana demografska obilježja medijskih publika kako bi se identificirale socio-demografske determinante povjerenja u medije i percepcije hrvatskog medijskog prostora. Analizirani podaci su prikupljeni u okviru projekta "Povjerenje u medije" Fakulteta političkih znanosti. Rad se temelji na pretpostavci da će se razlike u demografskim karakteristikama i kulturnom kapitalu medijskih publika odraziti i u različitim stavovima o medijima.
media; media audiences; trust in media; cultural capital; media consumption
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Međunarodna znanstvena konferencija o stanju medija u regiji
predavanje
30.06.2010-30.06.2010
Zagreb, Hrvatska