Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Characteristics of media audiences and trust in media. (CROSBI ID 624835)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Čuvalo, Antonija Characteristics of media audiences and trust in media. // Međunarodna znanstvena konferencija o stanju medija u regiji Zagreb, Hrvatska, 30.06.2010-30.06.2010

Podaci o odgovornosti

Čuvalo, Antonija

engleski

Characteristics of media audiences and trust in media.

U radu su opisana demografska obilježja medijskih publika kako bi se identificirale socio-demografske determinante povjerenja u medije i percepcije hrvatskog medijskog prostora. Analizirani podaci su prikupljeni u okviru projekta "Povjerenje u medije" Fakulteta političkih znanosti. Rad se temelji na pretpostavci da će se razlike u demografskim karakteristikama i kulturnom kapitalu medijskih publika odraziti i u različitim stavovima o medijima.

media; media audiences; trust in media; cultural capital; media consumption

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Međunarodna znanstvena konferencija o stanju medija u regiji

predavanje

30.06.2010-30.06.2010

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Sociologija