Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osposobljavanje učitelja u Europi i svijetu s osvrtom na kolegij Metodika prirode i društva (CROSBI ID 219103)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Škugor, Alma Osposobljavanje učitelja u Europi i svijetu s osvrtom na kolegij Metodika prirode i društva // Módszertani közlöny, IV (2014), 1; 186-195

Podaci o odgovornosti

Škugor, Alma

hrvatski

Osposobljavanje učitelja u Europi i svijetu s osvrtom na kolegij Metodika prirode i društva

Zbog važnosti uloge i mjesta učitelja primarnoga obrazovanja u društvu njihovo je inicijalno osposobljavanje te daljnje usavršavanje jedno od najvažnijih pitanja obrazovne politike u svim zemljama. Osposobljavanje učitelja danas se u svijetu provodi na visokoškolskoj razini, a u razvijenim je europskim zemljama uočljiv trend uspostave sveučilišnih institucija s razvijenom istraživačkom djelatnošću na kojima se isti osposobljavaju. Na temelju analize koncepcija visokoga obrazovanja za učitelja primarnoga obrazovanja u europskim državama i svijetu, može se zaključiti kako se u Europi učitelji osposobljavaju po načelu 3+2 (Švedska, Finska, Engleska i Austrija), 4+1 (Bosna i Hercegovina, Srbija, Slovenija i Mađarska) ili 5+0 (Italija). U SAD-u, Australiji i Hong Kongu – Kini daleko su raznovrsniji programi za osposobljavanje učitelja primarnoga obrazovanja, s velikom mogućnošću izbora kolegija, modula i specijalizacija te velikom mobilnošću u smislu prelaska s jednoga studijskoga programa na drugi. Velika se važnost pridaje stručno-pedagoškoj praksi i samostalnoj nastavnoj djelatnosti studenata u vježbaonicama. Isto se tako podrazumijeva da učitelj nakon završetka inicijalnoga obrazovanja mora biti spreman na kontinuirani profesionalni razvoj i cjeloživotno učenje.

osposobljavanje učitelja ; visoka učilišta u svijetu ; Metodika prirode i društva ; cjeloživotno učenje

nije evidentirano

engleski

Teacher Training in Europe and World Wide - Focus on Teaching Science and Society

nije evidentirano

teacher training ; faculties of teacher education worldwide ; teaching science and society ; lifelong learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

IV (1)

2014.

186-195

objavljeno

2217-4540

Povezanost rada

Pedagogija