Menadžment kvalitete poštanskih usluga u velikim gradovima (CROSBI ID 219193)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Kadoić, Zlatko
hrvatski
Menadžment kvalitete poštanskih usluga u velikim gradovima
Suvremena globalna kretanja u svim gospodarskim područjima menadžmentu velikih tvrtki uvjetuju da kao strateški cilj postavljaju “potpuno upravljanje kvalitetom” (total quality management - TQM). Stoga se u promjeni ponašanja hrvatske poštanske prometne tvrtke, koja sve teže podnosi nadolazeću konkurenciju na tržištu poštanskih usluga, kao prioritet javlja pitanje daljnjeg, uspješnog suprotstavljanja konkurenciji, posebice na području velikih gradova. Cilj ovog rada je pokazati kako razina kvalitete poštanskih usluga u zadržavanju postojećih i osvajanju novih korisnika i tržišta nije dovoljna, ali i da postoje rješenja kojima je moguće iz temelja promijeniti ponašanje menadžmenta i radnika Hrvatske pošte na putu do vrhunske kvalitete poštanskih proizvoda i usluga, uz osiguranje primjerene količine profita potrebnoga za servisiranje dugoročno stabilnog razvoja nacionalnog poštanskog operatora. Rečeno je moguće pod uvjetom redefiniranja postojećih ciljeva svih organizacijskih dijelova tvrtke te izgradnje politike i strategije potpune kvalitete poštanskog sustava usmjerene prema finalnoj proizvodnji visoko kvalitetnih poštanskih proizvoda - usluga - posebice izraženo na tržištima velikih gradova.
menadžment; poštanske usluge; gradovi.
nije evidentirano
engleski
Management of Quality of Postal Services in large cities
Suvremena globalna kretanja u svim gospodarskim područjima menadžmentu velikih tvrtki uvjetuju da kao strateški cilj postavljaju “potpuno upravljanje kvalitetom” (total quality management - TQM). Stoga se u promjeni ponašanja hrvatske poštanske prometne tvrtke, koja sve teže podnosi nadolazeću konkurenciju na tržištu poštanskih usluga, kao prioritet javlja pitanje daljnjeg, uspješnog suprotstavljanja konkurenciji, posebice na području velikih gradova. Cilj ovog rada je pokazati kako razina kvalitete poštanskih usluga u zadržavanju postojećih i osvajanju novih korisnika i tržišta nije dovoljna, ali i da postoje rješenja kojima je moguće iz temelja promijeniti ponašanje menadžmenta i radnika Hrvatske pošte na putu do vrhunske kvalitete poštanskih proizvoda i usluga, uz osiguranje primjerene količine profita potrebnoga za servisiranje dugoročno stabilnog razvoja nacionalnog poštanskog operatora. Rečeno je moguće pod uvjetom redefiniranja postojećih ciljeva svih organizacijskih dijelova tvrtke te izgradnje politike i strategije potpune kvalitete poštanskog sustava usmjerene prema finalnoj proizvodnji visoko kvalitetnih poštanskih proizvoda - usluga - posebice izraženo na tržištima velikih gradova.
management; postal services; cities.
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano