Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Menadžment kvalitete poštanskih usluga u velikim gradovima (CROSBI ID 219193)

Prilog u časopisu | stručni rad

Kadoić, Zlatko Management of Quality of Postal Services in large cities / Menadžment kvalitete poštanskih usluga u velikim gradovima // Pošta, 1 (2006), 1; 45-47

Podaci o odgovornosti

Kadoić, Zlatko

hrvatski

Menadžment kvalitete poštanskih usluga u velikim gradovima

Suvremena globalna kretanja u svim gospodarskim područjima menadžmentu velikih tvrtki uvjetuju da kao strateški cilj postavljaju “potpuno upravljanje kvalitetom” (total quality management - TQM). Stoga se u promjeni ponašanja hrvatske poštanske prometne tvrtke, koja sve teže podnosi nadolazeću konkurenciju na tržištu poštanskih usluga, kao prioritet javlja pitanje daljnjeg, uspješnog suprotstavljanja konkurenciji, posebice na području velikih gradova. Cilj ovog rada je pokazati kako razina kvalitete poštanskih usluga u zadržavanju postojećih i osvajanju novih korisnika i tržišta nije dovoljna, ali i da postoje rješenja kojima je moguće iz temelja promijeniti ponašanje menadžmenta i radnika Hrvatske pošte na putu do vrhunske kvalitete poštanskih proizvoda i usluga, uz osiguranje primjerene količine profita potrebnoga za servisiranje dugoročno stabilnog razvoja nacionalnog poštanskog operatora. Rečeno je moguće pod uvjetom redefiniranja postojećih ciljeva svih organizacijskih dijelova tvrtke te izgradnje politike i strategije potpune kvalitete poštanskog sustava usmjerene prema finalnoj proizvodnji visoko kvalitetnih poštanskih proizvoda - usluga - posebice izraženo na tržištima velikih gradova.

menadžment; poštanske usluge; gradovi.

nije evidentirano

engleski

Management of Quality of Postal Services in large cities

Suvremena globalna kretanja u svim gospodarskim područjima menadžmentu velikih tvrtki uvjetuju da kao strateški cilj postavljaju “potpuno upravljanje kvalitetom” (total quality management - TQM). Stoga se u promjeni ponašanja hrvatske poštanske prometne tvrtke, koja sve teže podnosi nadolazeću konkurenciju na tržištu poštanskih usluga, kao prioritet javlja pitanje daljnjeg, uspješnog suprotstavljanja konkurenciji, posebice na području velikih gradova. Cilj ovog rada je pokazati kako razina kvalitete poštanskih usluga u zadržavanju postojećih i osvajanju novih korisnika i tržišta nije dovoljna, ali i da postoje rješenja kojima je moguće iz temelja promijeniti ponašanje menadžmenta i radnika Hrvatske pošte na putu do vrhunske kvalitete poštanskih proizvoda i usluga, uz osiguranje primjerene količine profita potrebnoga za servisiranje dugoročno stabilnog razvoja nacionalnog poštanskog operatora. Rečeno je moguće pod uvjetom redefiniranja postojećih ciljeva svih organizacijskih dijelova tvrtke te izgradnje politike i strategije potpune kvalitete poštanskog sustava usmjerene prema finalnoj proizvodnji visoko kvalitetnih poštanskih proizvoda - usluga - posebice izraženo na tržištima velikih gradova.

management; postal services; cities.

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1)

2006.

45-47

objavljeno

1846-0380

Povezanost rada

Povezane osobe



Tehnologija prometa i transport, Temeljne tehničke znanosti, Ekonomija