Hrvatska pošta na turističkom tržištu (CROSBI ID 219195)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Kadoić, Zlatko
hrvatski
Hrvatska pošta na turističkom tržištu
Konkurentnost poduzeća u današnjim uvjetima poslovanja jedno je od iznimno vrijednih obilježja poduzeća na tržištima. Budući da svako poduzeće nastoji biti bolje od drugih, ono treba sve svoje resurse usmjeriti tako da se čine operacijski djelotvorna i vrhunski produktivna kako bi tvrtka opstala na tržištu, pa će izgradnja i stalno podizanje konkurentnosti biti ključan zadatak menadžmenta Hrvatske pošte u ostvarivanju strategijskog cilja - potpune komercijalizacije poduzeća, što je moguće postupno postići agresivnijim nastupom na postojećem tržištu i osnivanjem novih tržišta - poštanskog turističkog tržišta.
pošta; turizam; tržište
nije evidentirano
engleski
Croatian Post in Tourism Market
Konkurentnost poduzeća u današnjim uvjetima poslovanja jedno je od iznimno vrijednih obilježja poduzeća na tržištima. Budući da svako poduzeće nastoji biti bolje od drugih, ono treba sve svoje resurse usmjeriti tako da se čine operacijski djelotvorna i vrhunski produktivna kako bi tvrtka opstala na tržištu, pa će izgradnja i stalno podizanje konkurentnosti biti ključan zadatak menadžmenta Hrvatske pošte u ostvarivanju strategijskog cilja - potpune komercijalizacije poduzeća, što je moguće postupno postići agresivnijim nastupom na postojećem tržištu i osnivanjem novih tržišta - poštanskog turističkog tržišta.
post; tourism; market
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano