Promatranje likovnog djela u muzeju kao poticaj stvaralačkom izražavanju djece predškolske dobi (CROSBI ID 625461)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Nenadić-Bilan, Diana ; Travirka-Marčina, Karmen
hrvatski
Promatranje likovnog djela u muzeju kao poticaj stvaralačkom izražavanju djece predškolske dobi
U radu su prezentirani rezultati etnografskog istraživanja procesa likovnog izražavanja djece predškolske dobi. Polazeći od kreativne prirode djeteta i njegove potrebe za istraživanjem i stvaranjem, definirane su značajke prostorno- materijalnog i socio-pedagoškog predškolskog konteksta u funkciji poticanja igre i likovnog stvaralaštva djece predškolske dobi. Kao poticaj za doživljaj i uočavanje problema likovnog istraživanja odabrano je promatranje likovnog djela „Žrtvovanje Ifigenije“ nepoznatog autora iz 18. stoljeća. Slika se nalazi u odjelu Muzeja grada Zadra Narodnog muzeja Zadar. Promatrane su reakcije djece u susretu s likovnim djelom, kao i njihove raznovrsne aktivnosti izražavanja u vrtićkom kontekstu. Recepcija likovnog djela motivirala je djecu na istraživanje, komunikaciju, interakciju i stvaralačko izražavanje. Prikupljeni etnografski zapisi ukazuju na visoku razinu doživljaja i kreativne prorade likovnog poticaja, kao i na bogatu igrovnu interakciju djece.
igra ; likovno izražavanje ; predškolski odgoj i obrazovanje ; recepcija likovnog djela ; stvaralaštvo
nije evidentirano
engleski
Perception of the painting in the museum as an incetive for the children's art expression
nije evidentirano
play ; art expression ; preschool education ; reception of art ; creativity
nije evidentirano
Podaci o prilogu
x-x.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Dijete, igra, stvaralaštvo - zbornik stručnih radova i iskustva iz odgojne prakse
Mendeš, Branimir
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
978-953-7395-98-8
1000-0000
Podaci o skupu
Dijete, igra, stvaralaštvo
poster
24.09.2015-25.09.2015
Split, Hrvatska