Programska podrška turističkoj agenciji (CROSBI ID 395850)

Catela, Matija Programska podrška turističkoj agenciji / Fertalj, Krešimir (mentor); Zagreb, Fakultet elektrotehnike i računarstva, . 2015

Catela, Matija

Fertalj, Krešimir

Programska podrška turističkoj agenciji

U radu je razvijena cjelokupna programska podrška za turističku agenciju. Provedena je analiza potreba i zahtjeva turističke agencije i postojećih specijaliziranih sustava koji imaju istu zadaću. Sustav je razvijen za brzo i efikasno upravljanje web stranicom, online rezervacijama, te manipulacijom ponude putovanja. Sustav je ostvaren kao web- aplikacija korištenjem ASP.NET MVC 5 te jQuery UI tehnologija. Komunikacija s bazom podataka je ostvarena pomoću Entity Framework-a 6. Prilikom razvoja korištena je tehnika Code First, koja omogućuje programeru da generira bazu podataka iz podatkovnog modela aplikacije. Rad je podijeljen u deset poglavlja. Prvo poglavlje opisuje temeljne principe i potrebe turističke agencije. Drugo poglavlje opisuje dostupna alternativna rješenja na tržištu, dok u trećem poglavlju navodim i specificiram zahtjeve sustava. U četvrtom poglavlju se nalazi tehnička specifikacija, dok peto poglavlje govori o modelu podataka. U šestom poglavlju ulazi se u analizu programskog dijela aplikacije, dok se u sedmom i osmom poglavlju prati funkcionalnost programske podrške, te ilustracija na primjerima. Kritički osvrt se nalazi u devetom poglavlju, a zaključak u desetom.

turistička agencija; MVC5; EF6; online rezervacije; upravljanje putovanjima; web-aplikacija; responzivan dizajn

Travel agency software

travel agency; MVC5; EF6; online reservations; trip management; web-application; responsive design