Čimbenici kupnje ekološkog kruha i pekarskih proizvoda (CROSBI ID 219774)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Tomić, Marina ; Matić, Kata ; Mesić, Željka ; Cerjak, Marija
hrvatski
Čimbenici kupnje ekološkog kruha i pekarskih proizvoda
U ovom istraživanju se ispituje utjecaj stavova, subjektivne norme, percipirane bihevioralne kontrole i brige o zdravlju na namjeru kupovine ekološkog kruha i pekarskih proizvoda. Model se temelji na teoriji planiranog ponašanja (Ajzen, 1991). Istraživanje je provedeno na uzorku od 110 potrošača ekološke hrane na području Grada Zagreba. Analiza podataka je provedena u statističkom programu SPSS, pri čemu je korištena višestruka regresijska analiza. Rezultati istraživanja su pokazali da je stav najvažniji prediktor namjere kupovine ekološkog kruha i pekarskih proizvoda. Namjera kupovine ekološkog kruha i pekarskih proizvoda je pozitivno povezana sa stvarnim ponašanjem (kupovina tih proizvoda). Rezultati ovog istraživanja pružaju važne informacije za marketinške stručnjake u sektoru ekološke hrane, te daju smjernice za buduća istraživanja.
teorija planiranog ponašanja; ekološki kruh i pekarski proizvodi; potrošači
nije evidentirano
engleski
Determinants of organic bread and bakery products purchase
nije evidentirano
Theory of Planned Behaviour; organic bread and bakery products; consumers
nije evidentirano