Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Čimbenici kupnje ekološkog kruha i pekarskih proizvoda (CROSBI ID 219774)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Tomić, Marina ; Matić, Kata ; Mesić, Željka ; Cerjak, Marija Čimbenici kupnje ekološkog kruha i pekarskih proizvoda // Agroeconomia Croatica, 5 (2015), 1; 11-20

Podaci o odgovornosti

Tomić, Marina ; Matić, Kata ; Mesić, Željka ; Cerjak, Marija

hrvatski

Čimbenici kupnje ekološkog kruha i pekarskih proizvoda

U ovom istraživanju se ispituje utjecaj stavova, subjektivne norme, percipirane bihevioralne kontrole i brige o zdravlju na namjeru kupovine ekološkog kruha i pekarskih proizvoda. Model se temelji na teoriji planiranog ponašanja (Ajzen, 1991). Istraživanje je provedeno na uzorku od 110 potrošača ekološke hrane na području Grada Zagreba. Analiza podataka je provedena u statističkom programu SPSS, pri čemu je korištena višestruka regresijska analiza. Rezultati istraživanja su pokazali da je stav najvažniji prediktor namjere kupovine ekološkog kruha i pekarskih proizvoda. Namjera kupovine ekološkog kruha i pekarskih proizvoda je pozitivno povezana sa stvarnim ponašanjem (kupovina tih proizvoda). Rezultati ovog istraživanja pružaju važne informacije za marketinške stručnjake u sektoru ekološke hrane, te daju smjernice za buduća istraživanja.

teorija planiranog ponašanja; ekološki kruh i pekarski proizvodi; potrošači

nije evidentirano

engleski

Determinants of organic bread and bakery products purchase

nije evidentirano

Theory of Planned Behaviour; organic bread and bakery products; consumers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (1)

2015.

11-20

objavljeno

1333-2422

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija)