Naslov: Osnove kineziologije
( Basics of kinesiology )
Urednik/ci: Saša Krstulović, Alen Miletić,
Izdavač: sportska-knjiga
Godina: 2015
Stranica: 379
Ključne riječi: Pojam i definicija kineziologije i kineziološke aktivnosti ; struktura kineziologije ; teorija treninga ; metodika treninga ; planiranje i programiranje u kineziologiji ; kondicijska priprema ; prehrana ; suplementacija i doping sportaša ; mjerenja u kineziologiji ; zdravstvena kineziologija
( The concept ; definition and structure of kinesiology physical education ; training theory ; methodology of training ; planning and programming in kinesiology ; fitness ; nutrition ; supplementation and doping of athletes ; measuring in kinesiology ; health kinesiology )
Sveučilišni udžbenik pod naslovom Osnove kineziologije grupe autora: doc. dr.sc. Damir Jurko, Filozofski fakultet u Splitu, doc. dr. sc. Dražen Čular, Kineziološki fakultet u Splitu, doc. dr.sc. Marko Badrić Učiteljski Fakultet u Zagrebu, prof. dr.sc. Goran Sporiš Kineziološki fakultet u Zagrebu nastala je kao rezultat dugogodišnjeg iskustva i rada autora u širem području kineziologije i sporta. Primarni motiv za pisanje udžbenika proizašao je iz potrebe objedinjavanja i sistematizacije teoretskih znanja iz predmeta Osnove kineziologije i Sistematska kineziologija na Filozofskom i Kineziološkom fakultetu Sveučilišta u Splitu, Učiteljskog i Kineziološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Međutim, kako je knjiga nastajala, svi autori i suradnici su ulagali sve veći i veći trud, tako da je umjesto sadržaja potrebnog za polaganje ispita, knjiga nadopunjena poglavljima koja mogu zainteresirati i širu populaciju nego što su sami studenti ili stručne osobe u području kineziologije. Sastavljajući pojedine segmente u cjelinu, s obzirom na bogatstvo kineziologije kao znanstvene discipline, stalno su se otvarala nova interesantna područja koja su autori uvrstili u udžbenik. U konačnici je proizašao materijal u kojem je dat osvrt na sve važnije aspekte kineziologije. Uz navedeno ovaj udžbenik može biti koristan svim studentima nastavničkih studija te nastavnicima praktičarima koji rade u školama, a žele osuvremeniti nastavu i nastavne aktivnosti usmjeriti na učenika. Ujedno je ovaj tekst, kako u stručnom tako i u pedagoškom smislu, prikladan da bude udžbenikom na navedenim studijima te je izvjesno da će kao takav biti rabljen i na drugim nastavničkim studijima u Republici Hrvatskoj. Važno je napomenuti da se u knjizi prvi put pojavljuje opširno poglavlje pod nazivom "Zdravstvena kineziologija", autora prof.dr.sc. Stjepana Heimera.
Projekt / tema: HRZZ-UIP-2013-11-6524
Puni text rada: 769338.osnove_kineziologije_print_8.11.2015.pdf (tekst priložen 30. Srp. 2017. u 17:55 sati)
Upisao u CROSBI: Dražen Čular (dcular@kifst.hr), 14. Srp. 2015. u 07:32 sati