Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Sintaktička složenost iskaza djece u dobi od šest i deset godina (CROSBI ID 396102)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jurković, Paulina Sintaktička složenost iskaza djece u dobi od šest i deset godina / Kuvač Kraljević, Jelena (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2014

Podaci o odgovornosti

Jurković, Paulina

Kuvač Kraljević, Jelena

hrvatski

Sintaktička složenost iskaza djece u dobi od šest i deset godina

Pitanje kako djeca usvajaju jezik te proizvode rečenice i rečenične konstrukcije koje nikad nisu čuli izazov je za mnoge znanstvenike, prvenstveno psiholingviste. Teorija reformulacije ovaj problem tumači preko postupaka reformulacije koje djeca primjenjuju na postojeće iskaze odraslih kako bi proizveli svoje iskaze u ciljnom jeziku. U ovom radu istražuje se koje od tih postupaka i u kojoj mjeri djeca dobi od šest i deset godina koriste pri stvaranju vlastitih iskaza. Nadalje ispituje se i potvrđuje da starija djeca i ona djeca koja su jezično-govorno više poticana tijekom svog djetinjstva proizvode sintaktički složenije iskaze s više odnosnih rečenica. Naglašava se važnost kvantitete i kvalitete jezičnog ulaza, što je bitan čimbenik za usvajanje i sintaktičku složenost jezika koji su bitni čimbenici za razvoj jezičnog izražavanja.

usvajanje jezika; teorija reformulacije; sintaktička složenost; važnost ulaznog jezika

nije evidentirano

engleski

Syntactic complexity of child`s utterances in age of six and ten

nije evidentirano

language aquisition; theory of reformulation; syntactic complexisity; language input importance

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37

09.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano