Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Geolocirani Twitter - globalni izvor podataka o mobilnosti ljudi (CROSBI ID 220169)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Frančula, Nedjeljko Geolocirani Twitter - globalni izvor podataka o mobilnosti ljudi // Geodetski list, 69 (92) (2015), 2; 161-162

Podaci o odgovornosti

Frančula, Nedjeljko

hrvatski

Geolocirani Twitter - globalni izvor podataka o mobilnosti ljudi

Prikaz članka u kojem su autori pokušali otkriti globalne obrasce ljudske mobilnosti i usporediti karakteristike mobilnosti različitih naroda. U studiji su korišteni tvitovi s geografskim koordinatama koje su dobivene GPS prijamnicima ugrađenim u mobilne uređaje ili iz IP adrese računala. Studija obuhvaća geolocirane tvitove koji su objavljeni od 1. siječnja do 31. prosinca 2012. Baza podataka sastoji se od 944 milijuna zapisa 13 milijuna korisnika. U ovom istraživanju autori su pokazali da unatoč nejednakoj raspodjeli u različitim dijelovima svijeta i moguće pristranosti prema određenom dijelu stanovništva, u mnogim slučajevima geolocirani Twitter može se i treba smatrati vrijednim alatom za procjenu mobilnosti ljudi.

geolocirani Twitter ; mobilnost ljudi ; društvene mreže

nije evidentirano

engleski

Geo-located Twitter - global source of data for human mobility

Review of an article in which the authors tried to discover global patterns of human mobility and compare the mobility characteristics of different nations. The study used tweets with geographic coordinates obtained from GPS receivers built into mobile devices or from the IP address of a computer. The study includes geolocated tweets that were published from January 1 to December 31, 2012. The database consists of 944 million records from 13 million users. In this research, the authors have shown that despite the unequal distribution in different parts of the world and possible bias towards a certain part of the population, in many cases geolocated Twitter can and should be considered a valuable tool for assessing people's mobility.

geo-located Twitter ; human mobility ; social media

nije evidentirano

Podaci o izdanju

69 (92) (2)

2015.

161-162

objavljeno

0016-710X

1849-0611

Povezanost rada

Geodezija

Poveznice
Indeksiranost