Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

The role of positive academic emotions in academic achievement of high school students (CROSBI ID 396659)

Ocjenski rad | diplomski rad

Brdovčak, Barbara The role of positive academic emotions in academic achievement of high school students / Brajša-Žganec, Andreja (mentor); Hanzec, Ivana (neposredni voditelj). Zagreb, Hrvatski studiji, . 2015

Podaci o odgovornosti

Brdovčak, Barbara

Brajša-Žganec, Andreja

Hanzec, Ivana

engleski

The role of positive academic emotions in academic achievement of high school students

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati povezanost pozitivnih akademskih emocija sa školskim postignućem učenika te provjeriti eventualni medijacijski učinak strategija učenja (elaboracije i ponavljanja), akademske kontrole i samoefikasnosti u odnosu pozitivnih akademskih emocija vezanih uz boravak na nastavi i uz učenje i školskog postignuća učenika. U istraživanju je sudjelovalo 513 učenica i učenika drugih i trećih razreda srednjih škola. Pozitivne akademske emocije vezane uz boravak na nastavi i uz učenje ispitane su Upitnikom emocija postignuća, strategije učenja Upitnikom motivacijskih strategija učenja, akademska kontrola Skalom percipirane akademske kontrole te akademska samoefikasnost Upitnikom samoefikasnosti za djecu. Kao mjera školskog postignuća korištena je procjena ukupnog prosjeka ocjena na kraju školske godine. Dobiveni rezultati pokazali su statistički značajne pozitivne korelacije među svim varijablama uključenim u analizu, izuzev povezanosti strategije ponavljanja s akademskom kontrolom i školskim postignućem koje su bile niske i statistički neznačajne. Na osnovu pozitivnih akademskih emocija moguće je predviđati školski uspjeh učenika, pri čemu se akademska kontrola pokazala djelomičnim, a akademska samoefikasnost potpunim medijatorom u povezanosti emocije nade vezane uz boravak na nastavi i školskog postignuća, dok su se i akademska kontrola i samoefikasnost pokazale djelomičnim medijatorima u povezanosti emocije ponosa vezane uz učenje i školskog postignuća.

positive academic emotions ; academic achievement ; learning strategies ; academic control ; academic self-efficacy

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

14.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatski studiji

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija