Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Modeliranje muzejskih sadržaja i interakcijske aktivnosti učenika u muzejskom okruženju (CROSBI ID 220320)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Kisovar-Ivanda, Tamara Modeliranje muzejskih sadržaja i interakcijske aktivnosti učenika u muzejskom okruženju // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2014), 1-2; 53-69

Podaci o odgovornosti

Kisovar-Ivanda, Tamara

hrvatski

Modeliranje muzejskih sadržaja i interakcijske aktivnosti učenika u muzejskom okruženju

U radu je predstavljena ideja o povezanosti pretposjetnog nastavnog oblikovanja muzejskih sadržaja i intenziteta interakcija posjetitelja, u našem slučaju učenika, u muzejskom okruženju. Navedena se povezanost promatra na temelju istraživanja dimenzija učeničkih percepcija u skupini sastavljenoj od 431-og učenika iz drugih i četvrtih razreda osnovnih škola u Zadru, Benkovcu i Privlaci. Interakcije učenika u muzejskom okruženju praćene su u Muzeju antičkog stakla u Zadru. U istraživanju je rabljena kombinirana metodologija. Kvantitativni su podaci prikupljani anketnim upitnikom, a kvalitativni slobodnim pisanim iskazima i crtežima učenika te iskazima njihovih učitelja, prikupljenim polustrukturiranim intervjuima. U zaključku rada objašnjena je poticajnost pretposjetnog nastavnog oblikovanja muzejskih sadržaja vezana uz interakcije učenika i muzejskih artefakata te uz socijalne interakcije promatrane na primjerima komunikacijskih procesa unutar vršnjačkih skupina kao i komunikacije učenika i odraslih osoba u muzejskom okruženju.

modeliranje muzejskih sadržaja; interakcije učenika i muzejskih artefakata; socijalne interakcije

nije evidentirano

engleski

Modeling of Museum Contents and Interactive Students’ Activities in a Museum Environment

nije evidentirano

modeling of museum contents; interaction between students and museum artefacts; social interactions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63 (1-2)

2014.

53-69

objavljeno

0037-654X

1849-532X

Povezanost rada

Pedagogija