Modeliranje muzejskih sadržaja i interakcijske aktivnosti učenika u muzejskom okruženju (CROSBI ID 220320)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Kisovar-Ivanda, Tamara
hrvatski
Modeliranje muzejskih sadržaja i interakcijske aktivnosti učenika u muzejskom okruženju
U radu je predstavljena ideja o povezanosti pretposjetnog nastavnog oblikovanja muzejskih sadržaja i intenziteta interakcija posjetitelja, u našem slučaju učenika, u muzejskom okruženju. Navedena se povezanost promatra na temelju istraživanja dimenzija učeničkih percepcija u skupini sastavljenoj od 431-og učenika iz drugih i četvrtih razreda osnovnih škola u Zadru, Benkovcu i Privlaci. Interakcije učenika u muzejskom okruženju praćene su u Muzeju antičkog stakla u Zadru. U istraživanju je rabljena kombinirana metodologija. Kvantitativni su podaci prikupljani anketnim upitnikom, a kvalitativni slobodnim pisanim iskazima i crtežima učenika te iskazima njihovih učitelja, prikupljenim polustrukturiranim intervjuima. U zaključku rada objašnjena je poticajnost pretposjetnog nastavnog oblikovanja muzejskih sadržaja vezana uz interakcije učenika i muzejskih artefakata te uz socijalne interakcije promatrane na primjerima komunikacijskih procesa unutar vršnjačkih skupina kao i komunikacije učenika i odraslih osoba u muzejskom okruženju.
modeliranje muzejskih sadržaja; interakcije učenika i muzejskih artefakata; socijalne interakcije
nije evidentirano
engleski
Modeling of Museum Contents and Interactive Students’ Activities in a Museum Environment
nije evidentirano
modeling of museum contents; interaction between students and museum artefacts; social interactions
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63 (1-2)
2014.
53-69
objavljeno
0037-654X
1849-532X